Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Màrqueting Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Tècniques d'investigació comercial
  • Codi:40113
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 30/01/2023
Data de finalització19/05/2023
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 219/05/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
E0Castellà     
I0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimarts15:3020:30AULA O36 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
MOISE -, MIHAELA SIMONAE0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT DOCTOR/A UV
LLOPIS GOIG, RAMONI0Sociologia i Antropologia Social UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
MOISE -, MIHAELA SIMONAI0Comercialització i Investigació de Mercats UV AJUDANT DOCTOR/A UV