Logo de la Universitat de València Logo Programa de Doctorat en Màrqueting Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Decisions estratègiques en màrqueting
  • Codi:42049
Crèdits 4
Caràcter Obligatori

Grups P1

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 109/01/2023
Data convocatòria 226/04/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres09:0014:00AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABELT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Lorente Ayala, José Miguel-Banco Santander. S.A.Director de Instituciones Territorial

Grups P2

Periode lectiu
Data d'inici 12/09/2022
Data de finalització23/12/2022
Examens
Data convocatòria 109/01/2023
Data convocatòria 226/04/2023
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDijous15:3020:30AULA O38 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIAA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
SANCHEZ GARCIA, MARIA ISABELT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D'UNIVERSITAT UV
VILA LOPEZ, NATALIA MELANIAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Lorente Ayala, José Miguel-Banco Santander. S.A.Director de Instituciones Territorial