Resultados de la búsqueda200 resultados
-
ERP correlates of masked affective priming with emoticons :)
Comesaña, M.; Soares, A.P.; Perea, M.; Piñeiro, A.; Fraga, I.; Pinheiro, A.P.
(2013). ArticleComputers in Human Behavior.
Vol. 29
Pág. 588-595
DOI: 10.1016/j.chb.2012.10.020 -
El lector literario en los grados de Maestro. Deconstruir para construir
Tabernero, R.
(2013). ArticleLenguaje y Textos. Num.38
Pág. 47-57
-
Problemas con los problemas
Vicente, S.
(2013). ArticleCuadernos de pedagogía. Num.437
Pág. 72-76
ISSN: 0210-0630 -
Análisis de la práctica educativa en clases de matemáticas españolas de Educación Primaria: una posible explicación para el nivel de competencia de los alumnos
Vicente, S.; Rosales, J.; Chamoso, J.M.; Múñez, D.
(2013). ArticleCultura y Educación. Num.4
Vol. 25
DOI: 10.1174/113564013808906799
Pág. 535-548 -
The effect of external representations on compare word problems: Supporting mental model construction
Múñez, D.; Orrantia, J.; Rosales, J.
(2013). ArticleThe Journal of Experimental Education.
Vol. 81
DOI: 10.1080/00220973.2012.715095
Pág. 337-355 -
Arithmetic word problem solving: evidence for a magnitude-based mental representation
Orrantia, J.; Múñez, D.
(2013). ArticleMemory & Cognition.
Vol. 41
DOI: 10.3758/s13421-012-0241-1
Pág. 98-108 -
Reading comprehension and working memory's executive processes: an intervention study in primary school students
García-Madruga, Juan A.; Elosúa, María Rosa; Gil, Laura; Gómez-Veiga, Isabel; Vila, José Óscar; Orjales, Isabel; Contreras, Antonio; Rodríguez, Raquel; Melero, María Ángeles; Duque, Gonzalo
(2013). ArticleReading Research Quarterly. Num.2
Vol. 48
Pág. 155-174 -
Early access to abstract representations in developing readers: Evidence from masked priming
Perea, M.; abu Mallouh, R.; Carreiras, M.
(2013). ArticleDevelopmental Science.
Vol. 16
Pág. 564-573
DOI: 564-573. DOI: 10.1111/desc.12052 -
Students’ reading strategies in Wikipedia: combination of eye-movements, navigation decisions and think aloud
Salmerón, L.; Fajardo, I.; García, V.; Naumann, J.
(2013). Participació en congressosInternational Technology, Education and Development Conference
Publicacion derivada del proyecto "Estudio on-line de la lectura electrónica en jóvenes: movimientos oculares, pensamiento en voz alta y navegación". -
Word matching and semantic overlap as hyperlink utility cues
Salmerón, L.; Naumann, J.; García, V.; Fajardo, I.
(2013). Participació en congressosTwenty-third Annual Meeting of the Society for Text and Discourse
Publicacion derivada del proyecto "Estudio on-line de la lectura electrónica en jóvenes: movimientos oculares, pensamiento en voz alta y navegación".