Logo de la Universdad de Valencia Logo Estructura de Investigación Interdisciplinar de Lectura Logo del portal

Listado de publicaciones

Resultados de la búsqueda200 resultados

  • On the role of the upper part of words in lexical access: Evidence with masked priming

    Perea, M.; Comesaña, M.; Soares, A.P.; Moret-Tatay, C.

    (2012). Article

    Quarterly Journal of Experimental Psychology.

    Vol. 65
    Pág. 911-925

    DOI: 10.1080/17470218.2011.636151
  • Does the advantage of the upper part of words occur at the lexical level?

    Perea, M.; Comesaña, M.; Soares, A.P.

    (2012). Article

    Memory and Cognition.

    Vol. 8
    Pág. 1257-1265

    DOI: 10.3758/s13421-012-0219-z
  • Subtle increases in interletter spacing facilitate the encoding of words during normal reading

    Perea, M.; Gómez, P.

    (2012). Article

    PLoS ONE. Num.10

    Vol.7: e47568

    DOI: 10.1371/journal.pone.0047568
  • Increasing interletter spacing facilitates encoding of words

    Perea, M.; Gómez, P.

    (2012). Article

    Psychonomic Bulletin and Review.

    Vol. 19
    Pág. 332-338

    DOI: 10.3758/s13423-011-0214-6
  • Perceptual uncertainty is a property of the cognitive system

    Perea, M.; Carreiras, M.

    (2012). Article

    Behavioral and Brain Sciences.

    Vol. 35
    Pág. 298-299

    DOI: 10.1017/S0140525X12000118
  • Revisiting Huey: On the importance of the upper part of words during reading

    Perea, M.

    (2012). Article

    Psychonomic Bulletin and Review.

    Vol. 19
    Pág. 1148-1153

    DOI: 10.3758/s13423-012-0304-0
  • El papel de la sílaba en la codificación posicional de las representaciones ortográficas

    Pagán, A.; Marín, J.; Perea, M.

    (2012). Article

    Anales de Psicología.

    Vol. 28
    Pág. 954-962

    DOI: dx.doi.org/10.6018/analesps.28.3.141032
  • Plan lector de Centro y biblioteca escolar: dos herramientas para la innovación educativa

    Pascual, J.

    (2012). Article

    Textos de Didáctica de la Lengua y la Literatura. Num.60

    Pág. 13-22

  • Shared Online Spreadsheets and Hidden Profiles: Technological effects on dyad decision strategy

    Fajardo, I.; Payne, S.J.

    (2012). Article

    Interacting with Computers. Num.5

    Pág. 387-397

  • Un pequeño aumento en el espaciado entre letras favorece la lectura en niños disléxicos

    Panadero, V.; Perea, M.; Gómez, P.

    (2012). Article

    Ciencia Cognitiva. Num.3

    Vol. 6
    Pág. 51-53