Resultados de la búsqueda200 resultados
-
Contextual diversity facilitates learning new words in the classroom.
Rosa, E., Tapia, J. L., & Perea, M
(2017). Article -
The ERP signature of the contextual diversity effect in visual word recognition.
Vergara-Martínez, M., Comesaña, M., & Perea, M.
(2017). ArticleCognitive, Affective, and Behavioral Neuroscience, 17, 461-474..
-
Where is the locus of the lowercase advantage during sentence reading?
Perea, M., Rosa, E., & Marcet, A.
(2017). Article -
Communication deficits and avoidance of angry faces in children with autism spectrum disorder.
García-Blanco, A. C., López-Soler, C., Vento, M., García-Blanco, M. C., Gago, B., & Perea, M.
(2017). Article -
I saw this somewhere else: The Spanish Ambiguous Words (SAW) database.
Fraga, I., Padrón, I., Perea, M., & Comesaña, M.
(2017). Article -
Modulation of attention by socio-emotional scenes in children with autism spectrum disorder.
García-Blanco, A. C., Yáñez, N., Vázquez, M. A., Marcos, I., & Perea, M.
(2017). Article -
Legibility of Text and Pictograms in Variable Message Signs: Can Single-Word Messages Outperform Pictograms?
Roca, J.; Insa, B.; Tejero, P.
(2017). ArticleDOI: 10.1177/0018720817751623 -
Com avaluar webs editorials. Procediment metodològic preliminar basat en investigacions similars
Escandell, Dari i Lluch, Gemma
(2016). LlibreEDUcación y TECnología. Propuestas desde la investigación y la innovación educativa..
-
La LIJ censurada por la lengua
Lluch, Gemma
(2016). LlibreCensuras y LIJ en el siglo XX (En España y 7 países latinoamericanos.
-
Método de evaluación dinámica automatizado' de competencias lectoras para educación secundaria (EdiLEC)
Ávila, V.; Gil,L.; Gilabert,R.; Mañá,A.; Llorens, A.C.; Vidal-Abarca, E.
(2016). Article