Logo de la Universdad de Valencia Logo Estructura de Investigación Interdisciplinar de Lectura Logo del portal

Listado de publicaciones

Resultados de la búsqueda200 resultados

  • Contextual diversity facilitates learning new words in the classroom.

    Rosa, E., Tapia, J. L., & Perea, M

    (2017). Article

    PLoS ONE, 12(6): e0179004..

  • The ERP signature of the contextual diversity effect in visual word recognition.

    Vergara-Martínez, M., Comesaña, M., & Perea, M.

    (2017). Article

    Cognitive, Affective, and Behavioral Neuroscience, 17, 461-474..

  • Where is the locus of the lowercase advantage during sentence reading?

    Perea, M., Rosa, E., & Marcet, A.

    (2017). Article

    Acta Psychologica, 177, 30–35.

  • Communication deficits and avoidance of angry faces in children with autism spectrum disorder.

    García-Blanco, A. C., López-Soler, C., Vento, M., García-Blanco, M. C., Gago, B., & Perea, M.

    (2017). Article

    Research in Developmental Disabilities, 62, 218–226..

  • I saw this somewhere else: The Spanish Ambiguous Words (SAW) database.

    Fraga, I., Padrón, I., Perea, M., & Comesaña, M.

    (2017). Article

    Lingua, 185, 1-10.

  • Modulation of attention by socio-emotional scenes in children with autism spectrum disorder.

    García-Blanco, A. C., Yáñez, N., Vázquez, M. A., Marcos, I., & Perea, M.

    (2017). Article

    Research in Autism Spectrum Disorders, 33, 39–46..

  • Legibility of Text and Pictograms in Variable Message Signs: Can Single-Word Messages Outperform Pictograms?

    Roca, J.; Insa, B.; Tejero, P.

    (2017). Article

    DOI: 10.1177/0018720817751623
  • Com avaluar webs editorials. Procediment metodològic preliminar basat en investigacions similars

    Escandell, Dari i Lluch, Gemma

    (2016). Llibre

    EDUcación y TECnología. Propuestas desde la investigación y la innovación educativa..

  • La LIJ censurada por la lengua

    Lluch, Gemma

    (2016). Llibre

    Censuras y LIJ en el siglo XX (En España y 7 países latinoamericanos.

  • Método de evaluación dinámica automatizado' de competencias lectoras para educación secundaria (EdiLEC)

    Ávila, V.; Gil,L.; Gilabert,R.; Mañá,A.; Llorens, A.C.; Vidal-Abarca, E.

    (2016). Article

    Universitas Psychologica, 15..