Resultados de la búsqueda200 resultados
-
Towards text simplification for poor readers with Intellectual disability: When do connective enhance text cohesion?
Fajardo, I.; Tavares, G.; Ávila, V.; Ferrer, A.
(2013). ArticleResearch in developmental disabilities. Num.4
Vol. 34
Pág. 1267-1279
Publicación derivada del proyecto “Lectura Fácil: Elaboración y difusión de materiales y análisis de la experiencia de usuario” ("Easy Reading: elaboration and distribution of texts and analysis of user experience") -
Consonant/Vowel asymmetries in letter position coding during normal reading: Evidence from parafoveal previews in Thai
Winskel, H.; Perea, M.
(2013). ArticleJournal of Cognitive Psychology.
Vol. 25
Pág. 119-130
DOI: 10.1080/20445911.2012.753077 -
ERP correlates of letter identity and letter position are modulated by lexical frequency
Vergara-Martínez, M.; Perea, M.; Gomez, P.; Swaab, T.Y.
(2013). ArticleBrain and Language.
Vol. 125
Pág. 11-27
DOI: 10.1016/j.bandl.2012.12.009 -
La lectura en la web 2.0. Estudio de caso: Los blogs en el Reto Delirium
Sánchez, S.; Lluch, G.; Del Rio, T.
(2013). Article@tic. Revista d'innovació educativa.
Editorial: Universitat de València
-
Searching the Web for conflicting topics: page and user factors
Salmerón, L.; Kammerer, Y.; García-Carrión, P.
(2013). ArticleVol. 29
Pág. 2161-2171
Publicacion derivada del proyecto "Estudio on-line de la lectura electrónica en jóvenes: movimientos oculares, pensamiento en voz alta y navegación" -
Actividades que promueven la transferencia de los aprendizajes: una revisión de la literatura
Salmerón, L.
(2013). Article -
Assessing individual differences in driving inattention: Adaptation and validation of the Attention-Related Driving Errors Scale to Spain
Roca, J.; Padilla, J.L.; López-Ramón, M.F.; Castro, C.
(2013). ArticleTransportation Research Part F-Traffic Psychology And Behaviour.
Vol. 21
DOI: 10.1016/j.trf.2013.09.001ISSN: 1369-8478
Pág. 43-51
-
Are drivers' attentional lapses associated with the functioning of neurocognitive attentional networks and with cognitive failure in everyday life?
Roca, J.; Lupiáñez, J.; López-Ramón, M.F.; Castro, C.
(2013). ArticleTransportation Research Part F-Traffic Psychology And Behaviour.
Vol. 17
DOI: 10.1016/j.trf.2012.10.005ISSN: 1369-8478
Pág. 98-113 -
The influence of differences in the functioning of the neurocognitive attentional networks on drivers' performance
Roca, J.; Crundall, D.; Moreno-Ríos, S.; Castro, C.; Lupiáñez, J.
(2013). ArticleAccident Analysis & Prevention.
Vol. 50
DOI: 10.1016/j.aap.2012.09.032ISSN: 0001-4575
Pág. 1193-1206 -
Diferencias entre estudiantes con alta y baja competencia lectora. Un estudio con metodología de pensar en voz alta
Ramos, L.; Vidal-Abarca, E.
(2013). ArticleCultura y Educación.
Pág. 295-308