Resultados de la búsqueda200 resultados
-
Physical similarity (and not quantity representation) drives perceptual comparison of numbers: Evidence from two Indian notations
García-Orza, J.; Perea, M.; Abu Mallouh, R.; Carreiras, M.
(2012). ArticlePsychonomic Bulletin and Review.
Vol. 19
DOI: 10.3758/s13423-011-0212-8
Pág. 294-300 -
Measuring vigilance while assessing the functioning of the three attentional networks: The ANTI-Vigilance task
Roca, J.; Castro, C.; López-Ramón, M.F.; Lupiáñez, J.
(2011). ArticleJournal of Neuroscience Methods. Num.2
Vol.198
ISSN: 0165-0270
Pág. 312-324 -
Attentional Networks Functioning, Age, and Attentional Lapses While Driving
López-Ramón, M.F.; Castro, C.; Roca, J.; Ledesma, R.; Lupiáñez, J.
(2011). ArticleTraffic Injury Prevention. Num.5
Vol.12
DOI: 10.1080/15389588.2011.588295ISSN: 1538-9588
Pág. 518-528 -
Literaturas ibéricas y memoria histórica
Olaziregi, M.J.
(2011). LlibreRIEV Cuadernos 8, 246 pp.
ISBN: 978-84-8419-226-8 -
Promoting Teacher reflection; what is said to be done
Mena, J.; Tillema, H.; Sánchez, E.
(2011). ArticleJournal of Education for Teaching. Num.1
Vol. 37
Pág. 21-36 -
Literatura infantil e ideologia
Olaziregi, Mari Jose
(2011). LlibreInfancia, Memória e Imaginário. Ensaios sobre Literatura Infantil e Juvenil.
Azevedo, Fernando (coord.)
Braga (Portugal): CIFPEC-Universidade do Minho
Pág. 131-143 -
Balance de la literatura vasca del 2010
Olaziregi, Mari Jose
(2011). ArticleInsula.
Vol. 771
Pág. 28-29 -
Estrategias de colaboración. Ayudar a ayudar
Sánchez, E.; García, J. R.
(2011). LlibreOrientación educativa. Modelos y estrategias de intervención.
-
Ayudas Cálidas en el contexto de aula. Una descripción a través del análisis del discurso
Sánchez, E.; De Sixte, R.
(2011). ArticleRevista de Psicología y Educación.
-
La comprensión lectora. Un triple reto
Sánchez, E.
(2011). ArticleNovedades Educativas.
Vol. 248
Pág. 38-42