PROCEDIMIENT D'ADMISSIÓ PER AL CURS 2022/2023:
Descripció:
Convocatòria per a la sol·licitud d'admissió d'estudiants, amb estudis universitaris oficials parcials espanyols, que desitgen continuar els seus estudis en aquesta Facultat en el curs 2022/2023.
Terminis:
- Presentació de sol·licituds: de l'1 al 20 de juliol de 2022
- Publicació de resultats: abans del 30 de setembre de 2022
Oferta de places:
- Grau en Traducció i Mediació Interlingüística: Anglès: 15 ; Francès: 8 ; Alemany: 8
Requisits:
- Haver iniciat estudis universitaris oficials en qualsevol universitat espanyola.
- Tenir superats en la titulació d’origen els crèdits suficients per a que puguen ser reconeguts almenys 30 crèdits en la titulació de destinació conforme disposa l’article 10 del RD 822/2021.
- No haver esgotat 6 convocatòries en alguna de les assignatures dels estudis iniciats.
- Per al grau de Traducció i Mediació Interlingüística tenir cursats 12 crèdits de la llengua B sol·licitada (alemany, francès o anglès) corresponents al nivell 1 i 2 de la mateixa llengua.
Criteris d'ordenació i prelació de sol·licituds:
- Estudiantat amb titulacions oficials de la mateixa branca de coneixement.
- Estudiantat amb titulacions d'altres branques de coneixement.
-
Una vegada aplicats els criteris anteriors, el criteri d'ordenació dins de cada grup serà:
a) Nombre de crèdits reconeguts.
b) Nota mitjana de l’expedient acadèmic calculada d’acord amb allò que estableix el RD 1125/2003, per a estudis espanyols.
c) Causa que motiva la sol·licitud, degudament acreditada:
1.Trasllat laboral de l’interessat.
2.Trasllat de residència de la unitat familiar.
3.Esportistes d’alt nivell o d’alt rendiment.
4.Existència de conveni amb la universitat d’origen.
5.Altres causes justificades.
En tot cas, l’admissió comportarà la realització d’almenys 30 crèdits, a més del treball de fi de grau corresponent, excepte en aquells casos en què concórreguen en la persona sol·licitant circumstàncies especials degudament acreditades.
Documentació a presentar:
- Sol.licitud per la SEU Electrònica ENTREU.
- Petició de reconeixement
- Original i còpia del DNI o passaport.
- Certificació acadèmica personal en la que ha de constar la nota mitjana en base 10 i el nombre de convocatòries consumides *
- Còpia del BOE, segellada pel centre d’origen, en la que es va publicar el pla d'estudis que s'estiga cursant *
- Programes o guies docents, segellades pel centre d'origen, de les assignatures superades de les quals sol·licita el seu reconeixement * (s'han de presentar en paper en la secretaria de la facultat)
- Qualsevol altre document que la persona interessada considere necessari per a donar suport a la seua sol·licitud.
(*) Excepte alumnes de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la U.V.
Validesa i vinculació:
- Les resolucions d'admissió només tindran validesa per al curs 2022/2023, sense cap cas pugui significar una reseva de plaça per als cursos següents.
- L'estudiant admès, una vegada matriculat, haurà d’abonar la taxa corresponent de les assignatures reconegudes.