Màster Universitari en Bioestadística
- Ser capaços d'iniciar l'activitat investigadora en àmbits bioestadístics.
- Ser capaços d'interactuar en equips multidisciplinaris en àmbits estadístics, per entendre les problemàtiques i objectius plantejats en ambients d'incertesa i / o variabilitat i comunicar així mateix solucions viables des del punt de vista estadístic.
- Ser capaços de seleccionar i aplicar mètodes analítics, d'optimització i / o de simulació eficients per a la inferència i predicció estadístiques a partir d'un problema real plantejat en ambient de incertodumbre i / o variabilitat.
- Ser capaços d'interpretar, valorar i comunicar els resultats d'una anàlisi estadístiques realitzat, a través d'un informe tècnic.
- Ser capaços de representar, identificar, explicar i predir relacions i associacions entre característiques observdas i no observades en ambients d'incertesa i / o variabilitat, utilitzant tècniques d'anàlisi estadística apropiades.
- Ser capaços de dissenyar i implementar una investigació científica útil per a la resolució de problemes reals en ambients d'incertesa i / o variabilitat.
- Ser capaços de comprendre, reconèixer i formular la informació rellevant sobre un problema real en ambient d'incertesa i / o variabilitat, per resoldre els objectius d'anàlisi proposats.
- Saber aplicar coneixements matemàtics i estadístics per a la resolució analítica i / o computacional dels problemes d'anàlisi de dades.
- Ser capaços de dissenyar i generar informes tècnics i fer consultes d'interès.
- Ser capaços de programar, gestionar i consultar bases de dades amb fins estadístics.
- Ser capaços de dissenyar i implementar programes informàtics per a la resolució computacional de qualsevol tipus de problema matemàtic i / o estadístic que pugui sorgir en la pràctica bioestadística.
- Saber programar en llenguatges d'ús habitual per a l'anàlisi estadística de dades.
- Posseir habilitats en l'ús de les TICs per al'exercici professional.
- Ser capaços d'emprar l'abstracció, i el pensament i raonament quantitatius.
- Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.