Màster Universitari en Direcció i Planificació del Turisme
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
- Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Analitzar l'estructura de l'activitat turística en tots els nivells, tenint en compte els components del desenvolupament turístic sostenible, els seus avantatges i les seues limitacions i riscos.
- Capacitat per dirigir persones i habilitats directives de lideratge en l'activitat turística.
- Habilitats en la negociació i resolució de problemes i conflictes.
- Habilitats per buscar, processar i analitzar informació procedent de fonts diverses.
- Manejar les TIC.
- Capacitat per treballar en un equip i afrontar situacions problemàtiques de manera col·lectiva.
- Actuar en el marc dels drets humans, els principis democràtics, els principis d'igualtat entre dones i homes, de solidaritat, de protecció mediambiental, d'accessibilitat universal i disseny per a tothom i de foment de la cultura de la pau.
- Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- Conèixer els costums i les pràctiques del sector en els seus vessants nacional i internacional, així com les peculiaritats inherents a les diverses àrees econòmiques.
- Obtenir una visió més àmplia de les relacions comercials, que comprèn tots els mercats turístics, enfocant la problemàtica empresarial des d'una perspectiva tant local com global.
- Conèixer la metodologia de la governança turística.
- Realitzar informes detallats sobre el sector i l'activitat turística.
- Detectar oportunitats i amenaces de distints mercats turístics, dels seus competidors a curt i llarg termini i els seus clients.
- Detectar nous mercats emergents i obrir-hi l'empresa. Realització d'informes per a assessorament en relacions amb mercats emergents.
- Adaptar l'estratègia comercial a les particularitats de cada entorn empresarial turístic.
- Seleccionar i gestionar les vies d'accés als mercats turístics.
- Capacitat de direcció de departaments d'empreses turístiques.
- Assumir responsabilitats directives i tècniques en organismes públics i per a públics l'objecte dels quals és el suport a la gestió de les empreses turístiques.
- Gestionar un departament de turisme en l'administració pública.
- Entendre i adaptar-se a les particularitats culturals de cada mercat turístic.
- Capacitat per presentar en públic el disseny d'un projecte de manera clara i coherent i respondre satisfactòriament a crítiques sobre aquest, mitjançant judicis argumentats, defensant-lo amb rigor i tolerància.
- Conocimiento: Conocer los aspectos rutinarios y menos atractivos de la profesión.
Habilidad: Saber asumir la diversidad de tareas que conlleva cada función profesional.
Indicadores: Se evaluará, tanto por el tutor externo como a partir del informe del propio alumno/a cuáles son esas tareas más rutinarias propias de la plaza de prácticas que ocupa, así como su actitud profesional ante las mismas.
- Conocimiento: Conocer técnicas de trabajo en equipo.
Habilidad: Utilizar estrategias de cooperación con otros profesionales: respeto, negociación, colaboración...
Indicadores: Reflejar en la memoria y en las tutorías de seguimiento el papel que desempeñan cada uno de los profesionales que forman parte del equipo interdisciplinar donde realiza las prácticas el alumno/a y el modo cómo se lleva a cabo esta coordinación entre los profesionales, resaltando los aspectos que la hacen necesaria de cara al abordaje de los pacientes.
- Conocimiento: Saber gestionar las relaciones profesionales con los interesados/ afectados.
Habilidad: Relacionarse adecuadamente con empatía, asertividad...
Indicadores: Referencias expresadas en el informe del tutor externo.