
Néstor Vercher Savall (Dpt. de Geografia) i Ángel Campos Perales (Dpt. Història de l'Art) han sigut els guardonats amb el Premi Extraordinari de Doctorat 2022-2023
Dilluns passat 17 de juliol es van concedir els premis extraordinaris de doctorat de la Universitat de València corresponents al curs 2022-2023.
Aquests premis són un reconeixement excepcional a l'excel·lència acadèmica i a l'esforç dedicat per part dels nostres doctorands/as. És un honor per a nosaltres anunciar que en aquesta edició comptem amb dos guardonats en la Facultat de Geografia i Història: Néstor Vercher Savall i Ángel Campos Perales.
Néstor Vercher ha sigut premiat per la seua tesi “Innovació social i desenvolupament territorial. Estudi de casos en àrees rurals d'Espanya i Escòcia”, dirigida pel Prof. Javier Esparcia, i desenvolupada en el marc del Programa de Doctorat de Desenvolupament Local i Cooperació Internacional, de l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local. Néstor forma part de la unitat d'investigació UDERVAL (GIUV2015-214) i ha exercit fins al moment la seua labor docent en el Departament de Geografia d'aquesta Facultat.
Ángel Campos és Doctor en Història de l'Art i ha sigut guardonat per la seua tesi “Art, col·leccionisme i cultura nobiliària en el Regne de València en temps de Felip III”, dirigida per la Prof. Mercedes Gómez i el Prof. Miguel Falomir. Ángel desenvolupa la seua activitat en el grup d'investigació GEOART (GIUV2013-055) i és docent en el Departament d'Història de l'Art. Igual que Néstor Vercher, Ángel gaudeix en l'actualitat d'un contracte laboral derivat de les beques postdoctorals Margarita Salas.
Des de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València volem felicitar a Néstor i Ángel per la seua dedicació i èxit en les seues investigacions doctorals. Esperem que els seus assoliments continuen inspirant a altres estudiants a aconseguir l'excel·lència acadèmica en les seues respectives àrees.