Logo UVGrau en HistòriaFacultat de Geografia i Història Logo del portal

Benvinguda en Igualtat a la Universitat de València

Període de l'esdeveniment: De 7 de setembre de 2020 a 30 de setembre de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 21:00.

Lloc de realització: Universitat de València

Descripció:

Sessions d'acollida virtuals o semipresencials als centres, píndoles clown sobre les relaciones respectuoses entre dones i homes a les xarxes socials i els tallers “Construint masculinitats al context universitari” i “en línia i en directe, respecte” són els continguts d'aquest programa que ofereix tots els tallers de forma gratuïta i amb certificat d’aprofitament. Una edició programada en un entorn fonamentalment virtual a través de l’Aula Virtual i la plataforma Blackboard Collaborate per als tallers i del canal youtube i les xarxes socials de la Unitat d’Igualtat de la Universitat de València per als vídeos i píndoles que acaben de conformar aquest programa.

Organitza:

Unitat d'Igualtat.