Logo UVGrau en HistòriaFacultat de Geografia i Història Logo del portal

Mentoria 'Entreiguals': inscripcions obertes

Vols ser mentor o mentora?

Període de l'esdeveniment: De 27 de gener de 2020 a 16 de febrer de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Als tres campus

Descripció:

Fins al 16 de febrer està oberta la inscripció per poder ser mentor o mentora del programa Entreiguals de la Universitat de València. L’objectiu del programa de mentoria, que es coordina des del Sedi, és facilitar la incorporació d’estudiants de nou ingrés i acompanyar la integració d’estudiants incoming.

Participar en el programa implica formar-se en mentoria i en els recursos i serveis de la Universitat de València i, en coordinació amb el professorat tutor del seu centre, desenvolupar les accions previstes per a promoure una integració acadèmica, personal i social dels nous estudiants.  L’experiència personal, compartida d’igual a igual, resulta molt útil per als nous estudiants que arriben a la Universitat. A més, participar en Entreiguals com a mentor o mentora té un reconeixement de 3 crèdits ECTS per participació.

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: mentors@uv.es

Més informació: