Atenció al públic Secretaria Facultat de Magisteri a partir del 14 de setembre de 2020
D’acord amb les directrius generals de prevenció i protecció enfront de la COVID-19 en l’àmbit de la docència presencial del curs 2020/2021 que indica:
“No s'acudirà presencialment a les secretaries dels centres o els departaments llevat que es compte amb una cita o indicacions específiques que ho permeten”
continuem atenent de manera telemàtica de 9 a 14 hores, mail: fac.magisteri@uv.es o als telèfons de la secretaria.
La cita prèvia es podrà sol·licitar enviant un mail a: citamag@uv.es
La cita prèvia es concedirà solament per al següents tràmits:
- recollida del títol de grau o màster
- recollida del certificat de Capacitació de Valencià, Capacitació d'Anglés i Diploma de Mestra de Valencià
- entrega documentació acreditativa del nivell C1 de valencià i B1 de llengua estrangera.
València, 10 de setembre de 2020
LA SECRETARIA