Universitat de ValènciaGrau en PodologiaFacultat d'Infermeria Logo del portal

Nou taller d'anglès internacional i acadèmic [del 2/3 al 19/5]

Taller d'anglès internacional i acadèmic

Període de l'esdeveniment: De 2 de de març de 2020 a 19 de de maig de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Edifici Beatriu Civera

Descripció:

Encara no tens uns coneixements suficients de llengua anglesa?

L'anglès és la llengua internacional majoritària en la comunicació acadèmica, encara no en tens uns coneixements suficients? No et quedes enrere en la teua carrera i millora'n les teues capacitats comunicatives! Inscriu-te als tallers d'anglès internacional i acadèmic i descobreix, a més, quin és l'estatus de l'anglès en aquests àmbits.

Del 2 de març al 19 de maig tens una cita amb el plurilingüisme, a les aules de l'Edifici Beatriu Civera.

I no t'oblides que encara tens l'oportunitat de millorar els teus coneixements en xinès, italià, francès, romanès, anglès, gaèlic i alemany si t'inscrius en els corresponents tallers, hi ha places lliures i l'assistència és debades!

Més informació i inscripcions: www.spluv.es/tallers.

Organitza:

Servei de Política Lingüística.

www.spluv.es

Contacta: spl@uv.es