institutional and business chairsUniversity of València Logo del portal

La Càtedra de Ètica Empresarial IECO-UV rep el patrocini de la firma cosmètica valenciana RNB,SL

  • January 12nd, 2018
Image de la noticia

El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo Sánchez i el president de RNB S.L., Vicente Ruiz Baixauli, signen un conveni de col·laboració en virtut del qual, l'empresa valenciana de cosmètics patrocinarà les activitats de la Càtedra d'Ètica Empresarial IECO-UV.

La Càtedra d'Ètica Empresarial IECO-UV, dirigida per Manuel Guillén, professor d'Organització d'empreses en la Universitat de València, va ser creada per iniciativa de l'Institut per a l'Ètica en la Comunicació i en les Organitzacions (IECO) de la Fundació CUSO, i té per objecte principal desenvolupar els programes de formació i recerca de l'Institut, promovent i difonent a nivell nacional i internacional la recerca i les bones pràctiques a les àrees que vinculen l'ètica, la comunicació i el management.

La rúbrica d'aquest acord posa de manifest l'interès comú de la Càtedra i de RNB per contribuir a una revitalització del pensament ètic en la societat, particularment en l'àmbit empresarial, establint vies de col·laboració i de desenvolupament conjunt entre la UV i aquelles empreses i entitats de tots els sectors, que estiguin orientades i compromeses amb la millora de la qualitat ètica de la pròpia organització i de la societat en el seu conjunt.

Amb el suport de l'empresa RNB, la Càtedra podrà dur a terme nous projectes que inclouen activitats de recerca, formatives, culturals, i d'extensió universitària, dins i fora de les nostres fronteres, orientades cap al coneixement i difusió del valor permanent de l'Ètica Empresarial, més enllà de modes passatgeres.

Aquesta col·laboració suposa una fita en la història de la Universitat de València i de les seves Càtedres, que passen a comptar amb el suport d'una empresa valenciana que aposta així explícitament per la difusió de l'Ètica Empresarial. Es tracta d'un patrocini plenament coherent amb els valors i les pràctiques de l'empresa RNB, i dels seus fundadors, que des dels seus orígens sempre han apostat per un enfocament empresarial centrat en l'afecte pel treball ben fet, per les persones que ho duen a terme i per aquelles als qui es dirigeix.

La signatura d'aquest patrocini constitueix un motiu d'alegria per la Universitat de València que, amb l'impuls d'aquesta Càtedra d'Ètica Empresarial, veu recolzades una vegada més les seves iniciatives en favor d'un model d'universitat més sostenible.