institutional and business chairsUniversity of València Logo del portal

La CEiH obté una subvenció de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública

  • October 18th, 2023
Persones pujant escales
Imagen de Albrecht Fietz en Pixabay

La Càtedra d'Empresa i Humanisme de la UV es complau a anunciar que ha sigut seleccionada com a beneficiària de les ajudes per a la promoció de l'economia sostenible en la Comunitat Valenciana.

La CEiH està compromesa amb la promoció de pràctiques empresarials responsables i sostenibles en la Comunitat Valenciana i gràcies a aquesta subvenció de la Conselleria podrà continuar treballant en aquesta direcció. El finançament proporcionat per la subvenció permetrà a la Càtedra dur a terme investigacions, implementar iniciatives i col·laborar amb diverses parts interessades per a aconseguir resultats tangibles.

Aquest projecte té com a objectiu conèixer amb major profunditat el contingut de les memòries de sostenibilitat de les empreses del sector turístic valencià a través de la mineria de textos. La mostra inclourà empreses amb característiques diverses en termes de grandària, sector industrial i model de referència utilitzat per a elaborar la memòria.

Les actualitzacions, resultats i assoliments de la investigació seran publicats pròximament en els diferents canals de comunicació de la Càtedra.

Logos Càtedra i Conselleria