institutional and business chairsUniversity of València Logo del portal

Resolució concessió de premis de 12 de maig de 2026_DACSA

  • May 12th, 2026
TREFEO PRIMER PREMIO

XIII edició dels Premis de laCàtedra Excel·lència i Desenvolupament en Emprenedoria: D’Estudiant a Empresari, Grup DACSA – Universitat de València, als millors plans de viabilitat empresarial que puguen cristal·litzar en futurs negocis.

Publicat al DOGV de 16 de decembre de 2025 (DOGV 16.12.2025) l’extracte de la resolució per la qual es convoca la XIII edició dels premis als millors plans de viabilitat empresarial que puguen cristal·litzar en futurs negocis 2025/2026, i se n’estableixen les bases reguladores, i vista l'acta de 7 de maig de 2026 amb la proposta presentada per la Comissió de Valoració dels premis, el vicerectorat d'Innovació i Transferència.
Enllaç: https://webges.uv.es/uvTaeWeb/MuestraInformacionEdictoPublicoFrontAction.do?accion=inicio&idEdictoSeleccionado=100679