- Denominació de la proposta
- Àmbit d'actuació
- Entitat
- Categoria de participació
- Descripció
- Resum i destinataris
- Període d'execució i caràcter del projecte
- Finançament
- Informació addicional
1. Denominació de la proposta
- Càtedra Àmbit de la Cultura i el Coneixement.
2. Àmbit d'actuació
- Internacional.
3. Entitat
- Universidad de Málaga / Àmbit Cultura d'El Corte Inglés
4. Categoria de participació
- Bones pràctiques en el desenvolupament d'activitats de divulgació i difusió cultural, acadèmica, científica i tecnològica.
5. Descripció
- La Càtedra Àmbit de la Cultura i el Coneixement es fonamenta en el conveni entre la Universitat de Màlaga i Àmbit Cultural d'El Corte Inglés, amb la finalitat de realitzar activitats (Màster, Congressos, Simposis, Conferències, Seminaris) que traslladen les recerques universitàries a la societat i alhora arrepleguen els seus avanços a nivell social.
6. Resum i Destinataris
- Els destinataris són alumnes universitaris, a més de públic general interessat, excepte en les activitats que requerisquen requisits acadèmics.
7. Període d'execució i caràcter del projecte
Programa | Activitat | Projecte |
|
8. Finançament
Fons Propis | Fons Externs | Altres |
|
|
9. Informació addicional
Solució a un problema (20%)
- Les activitats desenvolupades han permès des dels seus inicis millores contínues amb nous plantejaments en els estudis superiors, vinculant sabers en una efectiva transversalitat del coneixement i interculturalitat.
Resultats reeixits (20%)
- En els preliminars, amb la posada en funcionament del Màster de Comunicació i Cultura, s'aconseguí que els titulats adquiriren els coneixements necessaris, implementant les seues respectives titulacions davant les noves exigències polivalents de la professionalització actual, amb dedicació al camp humanístic i de les ciències socials.
Innovació (10%)
- La transversalitat del coneixement i la interculturalitat proposades en les activitats de la Càtedra incideixen directament en l'aprenentatge dels alumnes universitaris, ampliant les seues perspectives en una direcció universal, i al temps traslladen aquestes iniciatives i els seus perfils a la societat, extraient igualment les seues noves formes de cara al coneixement acadèmic.
Sostenibilitat (20%)
- La Càtedra posseeix permanència donat el grau de satisfacció de l'entitat patrocinadora (la seua seu es troba dins de la mateixa entitat), i alhora el suport constant que li atorga la institució universitària pel seu rendiment sense costos.
Replicabilitat (20%)
- La Càtedra s'ha concebut des dels seus inicis amb una naturalesa flexible per a la interconnexió amb altres entitats, i així ha vingut succeint mitjançant diverses universitats espanyoles i estrangeres i diferents entitats privades.
Sistema d'Avaluació (10%)
- Les avaluacions s'han desenvolupat en les activitats acadèmiques mitjançant treballs de recerca teòrics i pràctics i altres proves, com exposicions i exercicis orals, basats en la seua major part en materials actius socialment. Els resultats han sigut òptims i als alumnes els ha permès pràctiques en empreses culturals i afins, i així mateix accés a la vida professional.