Logo de la Universitat de València Logo Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions Logo del portal

• ARTEC
Àudio Guia AR Casa Batlló és un projecte en el qual intentem millorar l'experiència dels visitants de Casa Batlló utilitzant Realitat Augmentada. Amb aquesta guia els visitants ja no només reben explicacions sinó que poden veure com era l'interior de Casa Batlló tal com ho disseny Gaudí.
El sistema dissenyat i fabricat íntegrament des del IRTIC amb components "off-the-shell", en col · laboració amb l'Empresa "Motrix: Centre de Simulació", constitueix una gran avanç en integrar un sistema de plataforma de moviment..
Sistema de localització de personal basat en tecnologies interactives per a la seua aplicació en entorns d'obra (Lineo).
Igual que ocorre en sectors industrials com el de la fusta, la joguina o el sector tèxtil, la presentació de producte és bàsica en l'entorn comercial del sector ceràmic i un element clau en les seues estratègies de mercat
Virtual Fire és un sistema de formació en prevenció i extinció d'incendis amb Realitat Augmentada desenvolupat per a l'empresa Virtual Fire SL.
Aquest projecte va constar de dues aplicacions diferents amb objectius molt definits. El primer va ser un simulador d'Ala delta que permetia sobrevolar la província de València
El projecte Observar permet viatjar a diferents punts d'interès de la Comunitat Valenciana utilitzant la Realitat Augmentada. Aquest projecte s'emmarca en l'exposició "Comarques valencianes: Diàlegs amb el territori", en col·laboració amb el Vicerectorat de Cultura de la Universitat de València.
L'objectiu del projecte SICURA-Edificació consisteix a facilitar la tasca de replantejament i monitorització del procés de construcció per tal d'evitar o minimitzar errors d'execució.
Projecte Singular i Estratègic ENTEPRASE. Investigacions en Tecnologies de Tractament Guiat per Imatge i Simulació per a una Pràctica Clínica Segura (PSE-300000-2009-5, Subprojecte PSS 300000-2009-26).