Logo de la Universitat de València Logo Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions Logo del portal

• ARTEC
El projecte BIOMIMO es desenvolupa conjuntament amb el Centre de Recerca Ikerlan. Durant el desenvolupament d'aquest projecte el grup ARTEC ha investigat com aplicar tècniques de captura de moviment, interacció multimodal i realitat augmentada al desenvolupament d'una ortesi de 5 graus de llibertat.
Segona versió del simulador ENSISAM, per al qual es van desenvolupar 4 llocs de simulació immersius. Cada lloc té projecció estereoscòpica, captura de moviments utilitzant una càmera infraroja i un comandament sense fils.
VALL és una l'eina per al disseny i visualització de carreteres i infraestructures viàries,on els usuaris poden dissenyar o modificar traçats vials de forma interactiva i tridimensional.
Aquest Projecte va constar de Dues aplicacions Diferents AMB Objectius Molt definits. El primer va ser un simulador d' Ala delta que permetia sobrevolar la província de València Estudi de viabilitat de l'adaptació de les aplicacions LINX i VEOS per a la Seua compatibilitat con los navegadors firefox i chrome. L' Objecte del Treball és realitzar una anàlisi de la viabilitat de l'adaptació dels aplicatius LINX i VEOS per a la Seua compatibilitat con los navegadors Firefox i Chrome.
Disseny d'un habitacle d'un vehicle dotat amb tecnologies intel · ligent capaços de detectar el comportament del conductor (hàbits saludables davant conductes de perill en el context d'una conducció segura), així com l'estudi dels paràmetres que caracteritzen el vehicle i el conductor en els instants previs a un accident.
L'objectiu del projecte PREVISOR (plantejant a 3 anys en el període 2006-2008) consisteix en la implantació d'un sistema de simulació d'un entorn de construcció, emprant les últimes tecnologies basades en informàtica gràfica en temps real (realitat virtual).
Un tramvia és un vehicle ferroviari que recorre els carrers guiat per unes vies . Els tramvies s'han dissenyat per al transport de passatgers i càrrega ( molt ocasionalment ) . Són generalment més lleugers i més curts que els trens convencionals La necessitat d'instrucció i avaluació de procediments de salvament marítim i la impossibilitat de realitzar aquestes tasques en condicions reals, es pot resoldre mitjançant l'ús de tècniques de simulació immersiva.
Aquest projecte s'ha realitzat en col·laboració al Centre Educació Destino, dedicat a la formació professional, i té com a objectiu l'ús de les tècniques immersives d'alta qualitat a la formació i prevenció de riscos laborals.
Desenvolupament del sistema visual 3D, de la gestió del trànsit autònom i del sistema de gestió d'exercicis d'un simulador combinat d'autobús i camió per a la formació de conductors professionals per LANDER.