Logo de la Universitat de València Logo Institut de Robòtica i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions Logo del portal

• ARTEC
Aquests projectes desenvolupats amb diferents empreses tenen com a objectiu comú la realització de visualitzacions de dissenys arquitectònics d'edificis .
Aquest projecte s'emmarca dins la línia de treball en visualització immersiva d'alta qualitat. Desenvolupat en col · laboració amb l'empresa de material ferroviari ALSTOM..
La fabricació de "revestiments ceràmics" és una de les principals indústries a la Comunitat Valenciana, i concretament Castelló un dels seus punts de creixement neuràlgic. ARTEC ha desenvolupat un nou sistema (Tau System) per a la representació 3D d'escenes ceràmiques.