Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació Logo del portal

BÀSIQUES RD 861/2010

  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis. 
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions (i els coneixements i raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseeixin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigido o autònom.


GENERALS

  • Capacitat d'anàlisi i pensament crític, per investigar amb independència i autocrítica, i de buscar i utilitzar informació per documentar idees. 
  • Habilitat de defensar criteris amb rigor i arguments, i d'exposar-los clarament en públic en un entorn multilingüe. 
  • Habilitat per participar en fòrums de difusió, revistes, conferències, etc…, així com realitzar de manera eficaç treball cooperatiu en equips transnacionals.
  • Capacitat d'identificar i resoldre els punts crítics per realitzar una transferència tecnològica efectiva, transformant resultats teòrics en productes i serveis d'interès per a la societat.

TRANSVERSALS

  • Ser capaços d'accedir a eines d'informació en altres àrees del coneixement i utilitzar-les apropiadament.
  • Ser capaços de valorar la necessitat de completar la seva formació científica, històrica, en llengües, en informàtica, en literatura, en ètica, social i humana en general, assistint a conferències o cursos i/o realitzant activitats complementàries, autoevaluando l'aportació que la realització d'aquestes activitats suposa per a la seva formació integral.