Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA) Logo del portal

Seminari de Comunicació de Màrqueting per la Dra. Carmen Abril

  • 19 d’abril de 2016
Seminari

Aquest Dijous, 21 d'abril, la doctora Carmen Abril acudirà al nostre mòdul de Comunicació Integrada del Màrqueting com a conferenciant convidada.

El seminari d'aquesta setmana examinarà l'Efectivitat dels Anuncis per a Gestors de Marca.

La Dra. Abril és professora de Màrqueting en la IE Business School de Madrid. És la responsable de diversos cursos i seminaris de Màrqueting Internacional en la universitat, després de liderar un seminari de "Màrqueting a Xina" a Xangai" i un altre seminari sobre "Gestió de la Innovació i Creativitat" a Milà. També és actualment professora associada de la Universitat Complutense de Madrid, on fa classes de màrqueting al nivell de Grau i Doctorat.

També ha sigut professora visitant en diverses universitats internacionals, incloent institucions a Xina, Itàlia, els Països Baixos i la nostra pròpia Universitat de València.

La professora Abril es va llicenciar primer en Matemàtiques per la Universitat Complutense de Madrid. Després va estudiar un Màster en Economia i Administració d'empreses en la IESE Business School abans de tornar a la Universitat Complutense per a fer un doctorat en Ciències Econòmiques Empresarials.

Més enllà de la seua carrera acadèmica, la doctora Abril ha treballat per a Gilette i Pepsico entre uns altres, actuant com a Vice Presidenta de Màrqueting a Espanya i Grècia per a aquesta segona. Va ser premiada per Advertising Age ("Marketer de l'any") pel seu treball en Pepsico.

Els seus camps d'interès inclouen Consumer Behaviour, Branding, Advertising i Màrqueting Management.

Per a més informació sobre l'experiència professional i acadèmica de la Dra. Abril, visiten el seu perfil de ResearchGate, o la seua biografia en la web del IE. Tota la informació sobre futurs conferenciants la poden trobar ací. La setmana passada, també vam tenir l'honor de rebre al doctor Antonio Hyder, professor de Màrqueting en la Tolosa de Llenguadoc Business School de Barcelona.