Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA) Logo del portal

Diagrama i especialització del curs

Els graduats obtindran una titulació doble de màster: una serà atorgada per la universitat on els estudiants completaran els seus mòduls comuns (primer quadrimestre), i altra per la universitat on s'especialitzaran i finalitzaran la seua tesis de màster (segon i tercer quadrimestre).

La Universitat de València ofereix l'especialització en Màrqueting Internacional. A més, si estàs interessat en l'especialització en Màrqueting Internacional, necessites començar aquest programa IBSA en altra universitat amb aquest mateix programa (veure contactes IBSA). Els estudians que decidisquen començar el primer quadrimestre a la Universitat de València cursaran les assignatures de comerç comunas a València. Després, per al segon quadrimestre, les universitats amb programes IBSA ofereixen diverses especialitzacions explicades a continuació.

Semestre de tardor:
Els estudiants cursen assignatures de comerç comunas en les següents àrees temàtiques: Estratègies de Màrqueting Global, Gestió de Recursos Humans en el Medi Ambient Global, Economia Internacional, i Anàlisi estratègic global així com dos assignatures optatives que varien segons el país. A la Universitat de València, per exemple, les assignatures optives són Dret comercial internacional i Gestió en el Medi ambient global.

Semestre de primavera:
Els estudiants han d'estudiar en un país diferent d'on hagen completat les seues assignatures comunas en el primer semestre. Cada país té una especialització diferent. Per al curs 2019-2020, són les següents:

  • Universitat de València (València, Espanya): Màrqueting internacional
  • Universitat de Bremen de Ciències Aplicades (Bremen, Alemanya): Logística internacional i Gestió de la cadena de subministrament
  • Universitat de Carolina del Nord (Wilmington, EUA): Finances i Inversions internacionals
  • ESSCA School of Management Paris, France (París, França): International and Sustainable Management

Si desitges estudiar a la Universitat de València, tens dos opcions depenent de la teua preferència d'especialització.

  • Primer quadrimestre a València: Els estudiants cursen les assignatures de comerç comunas a València durant el primer quadrimestre i després completen la seua especialització durant el segon quadrimestre en una de les institucions companyes a Bremen, París, Wilmington o Hatfield. Cada escola ofereix un àrea d'especialització diferent. Els estudiants que desitgen estudiar a València durant el primer quadrimestre hauran d'apuntar la data límit específica per a la preinscripció (veure requisits d'admissió).
  • Segon quadrimestre a València: Si  t'agradaria estudiar l'especialització de Màrqueting internacional -oferida per la Universitat de València- has de cursar els mòduls comuns del primer quadrimestre en una de les altres universitats membre amb el programa IBSA (a Bremen, Paris, Wilmington o Hatfield).

 

Tesi de Finalització de Màster:

Els estudiants han de presentar una Tesi supervisada de Finalització de Màster en la seua especialització. El TFM de 30 crèdits ha de centrar-se en un tema de la seua especialització que mostre rellevància, rigor i originalitat en el context empresarial.