• .
premis

Premis de Iniciació a la Investigació Josep Maria Bernabé

11/12/14

*VI edició dels Premis de Iniciació a la Investigació Josep Maria Bernabé*. Uns premis adreçats a persones que tinguen o estiguen realitzant estudis de postgrau o doctorat i que premien l'excel·lència dels treballs de recerca realitzants dintre d'alguna de les àrees temàtiques pròpies del Institut. El termini de recepció de treballs és del 1 de desembre de 2014 fins el 28 de febrer de 2015.

[Llegir més]

Nova web del Màster

30/06/14

La coordinació del màster ha renovat la seua web per tal d'adaptar-la al nou gestor de continguts i millorar la interfície i l'accesibilitat com ja s'ha fet en altres webs corporatives UV.

Preinscripció a Estudis de Màster curs 2014-2015

Admissió curs 2014-2015

30/05/14

La Universitat de València inicia el procés d'admissió d'aquest màster universitari oficial per al curs acadèmic 2014-2015. El termini acaba el .

Alumnat

Matrícula Cursos Formació Transversal

09/05/14

Del 16 d'abril i fins el 2 de maig estarà oberta la matricula dels cursos de formació transversal de doctorat. La matricula es farà mitjançant la plataforma de gestió de cursos del Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. La matricula s'obrirà a les 10 del matí del dia 16 d'abril i finalitzarà a les 10 hores del 5 de maig.