Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

MÀSTER UNIVERSITARI EN MÀRQUETING I INVESTIGACIÓ DE MERCATS

  • Assignatura:Màrqueting en el punt de venda
  • Codi:40107
Crèdits 5
Caràcter Optatiu

Grups PT

Periode lectiu
Data d'inici 01/02/2021
Data de finalització21/05/2021
Examens
Data convocatòria 1
Data convocatòria 221/05/2021
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
A0Castellà     
E0Castellà     
T0Castellà◄ Consulteu horari. Part del període lectiuDimecres16:0021:00AULA O37 AULARI OEST
Professor/a Subgrup Departament Categoria
GIL SAURA, IRENEA0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
GIL SAURA, IRENEE0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
GIL SAURA, IRENET0Comercialització i Investigació de Mercats UV CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT UV
Artacho Romea, Daniel-Hasbro IberiaDirector de marketing
Oliete Vivas, Cristina-Mercado CentralGerente
Ribas Benlloch, Mª Dolores-LOLA RIBASGerente