UVemprénUniversitat de València Logo del portal

ADMISSIÓ

CRITERIS D'ADMISSIÓ

  • Alumnat de qualsevol grau, màster o doctorat oficial de la Universitat de València del curs 2025/2026.
  • Egressats de la Universitat de València dels últims tres anys amb projecte nascut en programes de UVemprén.

INSCRIPCIÓ

OBJECTIUS

  • Accelerar la corba d'aprenentatge ajudant l'estudiantat a emprendre a través de l'experiència (encerts i errors) dels mentors i les mentores del programa. 
  • Generar vincles i relacions valuoses, tant per a reforçar i enfortir l'evolució de les emprenedories universitàries com per a desenvolupar el potencial dels seus promotors.

CONTINGUTS

🔹 Mòdul 1 – Anàlisi del model de negoci i de la posició de mercat

  • Comprendre els elements clau del model de negoci.
  • Identificar la proposta de valor i el seu ajust amb el mercat.
  • Avaluar la posició competitiva enfront d'altres actors del sector.

🔹 Mòdul 2 – Anàlisi del model de clients i de vendes

  • Definir segments de clients prioritaris.
  • Analitzar els processos de captació, retenció i fidelització.
  • Explorar estratègies de vendes adaptades al projecte emprenedor.

🔹 Mòdul 3 – Anàlisi del model d'innovació (“speed academic mentoring”)

  • Detectar oportunitats d'innovació aplicades al projecte.
  • Contrastar el projecte amb coneixement cientificotècnic de la seua àrea.
  • Enfortir l'enfocament innovador des de la perspectiva acadèmica.

🔹 Mòdul 4 – Aspectes legals i operatius

  • Identificar requisits legals i normatius clau.
  • Revisar formes jurídiques i obligacions administratives.
  • Avaluar aspectes operatius per a la posada en marxa.

🔹 Mòdul 5 – Elaboració d'un mapa de decisions i metes per a accelerar el projecte

  • Definir fites estratègiques i tàctics del projecte.
  • Establir prioritats i planificar accions de curt, mitjà i llarg termini.
  • Crear un sistema de seguiment i avaluació d'avanços.

🔹 Mòdul 6 – Com convéncer a inversors?

  • Desenvolupar un discurs de valor clar i persuasiu.
  • Conéixer criteris de decisió de potencials inversors.
  • Preparar un pitch sòlid i recolzat per evidències.

🔹 Mòdul 7 – UVstartupDay i networking

  • Donar visibilitat als projectes i al talent emprenedor de l'estudiantat de la Universitat de València

🔹 Mòdul 8 – Seguiment de les startups

  • Sessions individuals de seguiment durant la resta del curs acadèmic per a donar suport a la implantació efectiva dels projectes.

METODOLOGIA

La metodologia és teoricopràctica.

SESSIONS

PROFESSORAT

Professionals del món de l'empresa i  professorat vinculat a la Xarxa de preincubadores d'Universitat de València especialitzat en les àrees que necessita el teu projecte i també comptem amb l'Associació de Jóvens Empresaris i Empresàries de València (AJEV) i amb la Societat Espanyola de Cooperació Tècnica (SECOT València).