Logo de la Universitat de València Logo Servei d'informàtica [SIUV] Logo del portal

Configuració de la connexió

Què necessite?

Actualment el mètode d'accés a la xarxa privada virtual està basat amb openvpn.

OpenVPN

OpenVPN és una solució oberta basada amb programari lliure que proveïx un accés segur usant els standards SSL/TLS per xifrar les comunicacions i amb facilitat per a travessar dispositius de xarxes domèstiques.

Amés OpenVPN disposa de clients per a les principals plataformes com ara les diferents versions de Windows, MacOS i de les plataformes mòbils com ara ANDROID i IOS.

Podeu verue com configurar la VPN per a aquests clients en l’apartat exemples de configuració

Simplement cal un client de OpenVPN per a la plataforma desitjada i l'arxiu de configuració de la Universitat de València per als diferents sistemes.

Arxius de Configuració:

Per a configurar el vostre client openvpn cal que importeu el següent arxiu de configuració: vpn_uv_es.ovpn

Podeu veure com configurar el client OpenVPN per a diversos sistemes operatius en exemples de configuració