Manuel Cuadrado García és Professor Catedràtic del departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, Espanya. Les seues línies d'investigació són: màrqueting en el sector de les arts, comportament del consumidor cultural, investigació de mercats culturals, diversitat i gènere en el consum cultural i innovació educativa. Sobre aquest tema, ha participat en nombrosos congressos nacionals i internacionals i publicat en diferents journals. És coautor dels llibres Màrqueting de les Arts i la Cultura; El Consum de Serveis Culturals; i Mercats Culturals: Dotze Estudis de Màrqueting i editor del manual Producció i Distribució d'Arts Escèniques: Apunts des de L'Experiència. Va ser president de la 9a Conferència Internacional en Gestió de les Arts i la Cultura (AIMAC07), de l'II Workshop en Economia i Gestió de la Cultura (2010), i director del màster oficial en gestió cultural de la Universitat de València, així com organitzador responsable de nombroses jornades acadèmic-professionals i docents. És membre del comité editorial del International Journal of Arts Management i revisor de diverses publicacions científiques. Ha sigut investigador i prfessor convidat en la London School of Economics, (Londres, Regne Unit), la HEC (Mont-real, Canadà) i la Università Bocconi (Milà, Itàlia), entre altres. Així mateix, ha desenvolupat nombrosos projectes d'innovació educativa i impartit nombrosos seminaris, cursos de postgrau i conferències al mateix temps que ha col·laborat amb diferents entitats de naturalesa cultural.
Entre altres premis habrebut el de Millor Docent Universitari d' Espanya per la plataforma Educa-Abanca.
| 01/09/2025 - 27/01/2026 |
| LUNES de 11:30 a 14:30 1F08 DESPATX Planta 1 FACULTAT D'ECONOMIA |
| 28/01/2026 - 31/07/2026 |
| MIÉRCOLES de 11:30 a 14:30 1F08 DESPATX Planta 1 FACULTAT D'ECONOMIA |
| Observaciones |
| Participa en el programa de tutorías electrónicas de la Universitat de València |