
Cada vegada és major la presència de la Universitat de València en les xarxes socials. A més de la pròpia institució, són molts els serveis, unitats, programes que es van incorporant a l'espai de les xarxes socials. Espais que en la xarxa, no fan sinó acostar a la Universitat de València a la societat a través dels nous hàbits de relació i cohesió social.
Perqué son necessàries les xarxes socials en la Universitat ?
Deu bones raons per a accelerar la introducció de les xarxes socials en la Universitat:
- Les eines 2.0 i les seues implicacions. Eficiència, prospectiva. La tecnologia com estratègia universitària. Lideratge?
- El model obert d'universitat en contraposició del model tancat-compartiments estancs. C. Virtuals tancats i Open Access Policy.
- La necessitat de "universalizar" el coneixement. Universitats competitives versus no competitives.
- Les necessitats de les empreses, on treballen el nostre alumnat assimilen aquestes eines
- Fer efectiva la internacionalització dels universitaris no només de les universitats sinó dels universitaris. (Convenis, xarxes.declaracions.)
- Crear innovació oberta, xarxes d'investigadors i xarxes d'emprenedors i empreses demandants d'idees. Compromís social de la investigació.
- Fomentar el treball colaboratiu i treball en equip (no necessàriament presencial).
- El protagonisme de l'alumnat (web 2.0).
- Fer realitat les utopies de la pedagogia moderna
- Les universitats no tenen el monopoli del coneixement.
Data d'actualització: 21 de de març de 2012 20:11.
Llista de notícies