Augmenta la presència de la Universitat de València en les xarxes socials

Cada vegada és major la presència de la Universitat de València en les xarxes socials. A més de la pròpia institució, són molts els serveis, unitats, programes que es van incorporant a l'espai de les xarxes socials. Espais que en la xarxa, no fan sinó acostar a la Universitat de València a la societat a través dels nous hàbits de relació i cohesió social.

Perqué son necessàries les xarxes socials en la Universitat ?

Deu bones raons per a accelerar la introducció de les xarxes socials en la Universitat:
 
  1. Les eines 2.0 i les seues implicacions. Eficiència, prospectiva. La tecnologia com estratègia universitària. Lideratge?
  2. El model obert d'universitat en contraposició del model tancat-compartiments estancs. C. Virtuals tancats i Open Access Policy.
  3. La necessitat de "universalizar" el coneixement. Universitats competitives versus no competitives.
  4. Les necessitats de les empreses, on treballen el nostre alumnat assimilen aquestes eines
  5. Fer efectiva la internacionalització dels universitaris no només de les universitats sinó dels universitaris. (Convenis, xarxes.declaracions.)
  6. Crear innovació oberta, xarxes d'investigadors i xarxes d'emprenedors i empreses demandants d'idees. Compromís social de la investigació.
  7. Fomentar el treball colaboratiu i treball en equip (no necessàriament presencial).
  8. El protagonisme de l'alumnat (web 2.0).
  9. Fer realitat les utopies de la pedagogia moderna
  10. Les universitats no tenen el monopoli del coneixement.

Data d'actualització: 21 de de març de 2012 20:11.

Llista de notícies