Metodologia

MODALITAT D'ENSENYANÇA-APRENENTATGE El procés d'ensenyança-aprenentatge es desenrotlla des d'una perspectiva integradora de components teòrics i pràctics. Específicament, la seua modalitat es correspon amb les característiques de les modalitats d'ensenyança-aprenentatge a distància-en línia (no presencial o asíncrona). TIPUS D'APRENENTATGE La metodologia implementada se centra en l'aprenentatge significatiu, autònom, acte-dirigit i acte-regulat d'una banda i, per l'altre, en el sistema de tutories per a la pro-alimentació de l'aprenentatge de l'alumnat. L'aprenentatge s'ha de gestionar des d'una doble vessant: a) aprenentatge dirigit i sistematitzat dels manuals dels continguts de les diferents assignatures (amb temporalització estipulada). Este procés comptarà amb el seguiment i assessorament del professorat participant en cada una de les assignatures i per les directores del màster. b) aprenentatge autònom, responsable, acte- gestionat (planificació i ritme personalitzat) i autoregulat per part de l'alumnat. En este procés és imprescindible l'establiment per part de l'alumnat d'un calendaris de temps. La programació dels continguts estarà disponible en el Moodle des dels primers dies d'inici del curs per a que l'alumnat ho tinga en la seua propia agenda. ESTRUCTURA El màster el conformen sis assignatures -veure pla d'estudis- més una assignatura específica denominada Treball Final de Màster (TFM). MATERIALS I RECURSOS - Els materials en format digital per al desenrotllament de l'aprenentatge (manuals de continguts, qüestionaris d'acte-comprovació del progrés de l'aprenentatge i qüestionaris d'exàmens) es van incorporant a la Plataforma en línia de formació Moodle (Aula Virtual) en cada assignatura, des de gener fins a juliol. S'adjunten a poc a poc, quasi aproximadament mes a mes, amb temps suficient i programat perquè l'alumnat puga desenrotllar el seu estudi i posterior avaluació. - Cada assignatura disposarà d'un Manual digital en el Moodle.