S'articularà a través de la Plataforma d'Ensenyament Virtual de la Universitat de València. a) DOCUMENTS D'ESTUDI Document Mestre Breu que explica els objectius i l'esquema del tema. Les referències bibliogràfiques han d'anar referenciades en el text de manera consecutiva, amb número entre parèntesi al llarg del contingut i el llistat corresponent, numerat, al final del document. Material Docent: Imprescindible i Complementari a. Imprescindible: Referències bibliogràfiques o textos preparats ad hoc; en format PDF, o pàgines web d'accés gratuït. El nombre de documents per tema ha d'estar entre 3 i 5, depenent de l'extensió d'aquests, etc. b. Complementari: per a ampliar coneixements (poden ser PDF, webs, etc.) Preguntes amb resposta múltiple (4 opcions) per a cada tema, els alumnes respondran a aqueixes preguntes, i escriuran una breu explicació sobre la seua resposta. Tots els alumnes poden veure les contestacions de la resta d'alumnes. Document de Resultats i Discussió de les respostes de tots els alumnes. b) FÒRUM Espai de participació i aprenentatge col·laboratiu entre tots els participants en el Màster. Es fomentarà el seu ús i es farà un seguiment especial, tant en continguts com en participacions. c) PÍNDOLES Enregistrament per part dels alumnes en temps reduït (2-3 minuts) d'algorismes d'ús de proves diagnòstiques, de maneig clínic, etc. sobre les malalties concretes assignades pel professor. d) VIDEOCONFERÈNCIES Sessions on-line d'exposició dels professors ressaltant els aspectes més importants del tema, amb resolució de dubtes sobre les situacions clíniques, validació dels algorismes (píndoles) elaborats pels alumnes. Cada sessió on-line tindrà una extensió màxima de 4 hores. Dinàmica recomanada per a les Videoconferències a. Exposició pels professors dels conceptes claus en l'atenció a situacions clíniques complexes. b. Resolució de dubtes sobre les situacions clíniques estudiades
Metodologia