Requisits titulació

Perfil d'ingrés:
Titulats i Titulades universitàries (llicenciats/as i graduats/as universitaris/as) preferentment en:
Mestres/Mestres d'Educació Infantil i Primària
Professorat d'Educació Secundària
Professorat de Pedagogia terapèutica
Professorat d'Audició i llenguatge
Orientadores/Orientadors educatius
Pedagogues/Pedagogs
Professionals de la Psicopedagogia
Professionals de la Psicologia
Educadores/Educadors socials
Llicenciades/us i graduades/us universitaris/as que desitgen intervindre en l'àmbit de l'atenció a la diversitat i l'educació inclusiva concretament, en el desenrotllament del talent i de les altes capacitats.



Requisits d'accés:
Títol de Màster de formació permanent: té una càrrega de 60 crèdits ECTS.
Per a accedir a estos estudis serà necessari tindre un títol universitari oficial espanyol o un altre expedit per una institució d'educació superior que faculte al país d'esta institució per a l'accés a ensenyances de postgrau.
En estos estudis serà obligatori fer un treball final de màster de 6 crèdits ECTS.



Aprovar este Màster comportarà l'obtenció del corresponent títol de Màster de formació permanent en Educació de les Altes Capacitats i Desenrotllament del Talent de la Universitat de València.



Este títol no permet accedir als estudis oficials de doctorat.

Criteris admissió

Es tindran en compte les candidatures amb perfils professionals preferents i, en cas d'existir més sol·licituds que places, es valorarà l'expedient acadèmic.

Resultats d'aprenentatge

1. Contrastar els paradigmes que han donat fruit a diferents maneres de comprendre i atendre les altes capacitats i facilitar una valoració crítica de cadascun d'ells.



2. Incorporar els principis bàsics de la neuroeducación en els processos d'ensenyament-aprenentatge per a l'educació de les persones amb altes capacitats.

3. Discriminar la doble excepcionalitat en el context de les altes capacitats i iniciar processos de detecció-identificació i atenció de la doble excepcionalitat.

4. Elaborar un procés d'identificació, detecció i diagnòstic d'una doble excepcionalitat.



5. Valorar de manera crítica les propostes d'innovació educativa vinculades amb la resposta educativa a l'alumnat d'alta capacitat intel·lectual.



6.Traçar mapes d'oportunitats des d'una visió contextual i sistèmica-ecològica per al desenvolupament del talent i de les altes capacitats.



7.Seleccionar, valorar i oferir oportunitats per al desenvolupament del talent en dominis i contextos específics.



8.Planejar i gestionar estratègies i/o propostes per a la identificació del talent en un context educatiu.



9.Elaborar, aplicar i avaluar un programa de detecció, avaluació o intervenció educativa de desenvolupament del talent i /o d'educació de les altes capacitats.



10.Contrastar, dissenyar i aplicar accions d'intervenció familiar centrades en l'orientació i l'assessorament en desenvolupament del talent i educació de les altes capacitats.



11.Dissenyar i validar accions/intervencions formatives dirigides al professorat i centrades en el desenvolupament del talent i/o l'educació de les altes capacitats intel·lectuals.