Objectius
L'objectiu principal del curs és posar en coneixement de l'alumnat els fonaments d'una marca, així com la importància d'una gestió correcta, tant a nivell personal com d'empresa, incidint en el medi en línia.
Curs acadèmic Curs 2025/2026
ÀreaÀrea de Direcció i Gestió Empresarial
Tipus de cursMicrocredencial Universitari
Modalitat:On-line
Preu matrícula 150 € (Importe preu al públic)
Termini de preinscripció15/07/2025
Data d'inici curs juliol 2025
Data de finalització curs setembre 2025
Edició2 ª
Codi títol25127070
Crèdits:4.50 Crèdits ECTS
Horari
Modalitat asíncrona, no hi ha dies ni horari concret, tan sols la data d'inici i la de finalització del curs.
Lloc d'impartició
Aula Virtual UV
Eixida professional
Brand Manager, gestor de marca, marca personal i branding en línia.
Direcció
E-mail
Organitzador
0
Direcció
Ángel del Castillo RodríguezDepartament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de ValènciaProfesor/a Asociado de Universidad
Més Informació
Telèfon
96 160 3000
Estic interessat en aquest curs
Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu per informar-te del que necessites.