Entre octubre i desembre la Federació d'Associacions Veïnals de València promou debats ciutadans en la Facultat de Geografia i Història
La Federació d'Associacions Veïnals de la ciutat de València organitza, junt a la Universitat de València, una sèrie de debats que se celebren en la Facutat de Geografia i Història. Els temes són reptes actuals que el veïnat ha d'acarar en la vida quotidiana de la ciutat, i busquen argumentar les necessitats i possibilitats d'acció que estan a la mà de les persones que viuen a València.
Les tres sessions són:
- 16 d'octubre: El problema de l'habitatge i el mercat immobiliari.
Amb la participació de M. José Broseta, presidenta de la Federació d'Associacions Veïnals de València (FAAVV), i dels professors Santiago Carbó i Glòria Caravantes. Modera la professora Ana Sales.
- 21 de novembre: Ciutadania activa: el rol del moviment veïnal.
Amb la participació de Tito Alapont (FAAV) i dels professors Carme Melo i Albert Moncusí.
- 12 de desembre.
UVSocietat col·labora en la realització dels debats a causa de l'interés transversal de les qüestions, i de la seua actualitat. En cada sessió, una vegada hagen fet les seues intervencions les persones participants, s'obri el debat amb un torn de preguntes de les persones assistents.