Logo de la Universitat de València Logo Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat Logo del portal

Informació sobre les activitats i programes del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat

• Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat
  • 13 de març de 2020

A causa de la situació i mesures per a previndre l'extensió del coronavirus #COVID_19 totes les nostres activitats presencials previstes s'ajornen. Aquesta mesura especial es mantindrà fins que la situació sanitària permeta la seua reconsideració i modificació o posar fi a aquesta.

Us mantindrem informats a través dels següents canals:

S'ajornen els següents: Programa Unisocietat y cicle de conferències (en les 12 seus: Alzira, Benetússer, Bétera, Cullera, l’Eliana, Gandia, Massamagrell, Ontinyent, Paterna, Riba-roja de Túria, Quart de Poblet i Requena), programa “Erasmus al territori”, Programa Universitats Estacionals, presentacions de Docufòrum, inauguracions d’exposicions, i qualsevol altra activitat vinculada a aquest Vicerectorat.