Informació important per als ESTUDIANTS

• Calendari general d'examens
  • Examens 1ª Convocatoria - Gener 2017

•

• Convocatòria avançada (els examens es realizaran entre 24 de setembre al 8 d'octubre / poden sol·licitar-la els estudiants als quals els falten 3 o menys assignatures per a finalitzar la titulació).
  • Convocatòria d'examens gener

Publicació de qualificacions i revisions d'exàmens

• A la Convocatòria Avançada (setembre 2014), per ser pocs estudiants es comunicà als interesats.
  • Publicació de dades de publicació de Qualificacions i Revisions d'Examen (conv. gener 2015)

HORARIS - Docència del departament per al curs 2015-16

Canvi de grup

Normatives per als exàmens

Data d'actualització: 27 de desembre de 2016 10:20.