Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Vista de València

La Càtedra Ciutat de València organitza una Jornada i Taller sobre innovació social

• 17 d’octubre de 2017

La Càtedra Ciutat de València, en col·laboració amb la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València i l'organització Jovesolides, ha organitzat una jornada formativa i taller d'innovació social dirigit als estudiants de l'últim curs del Grau de Geografia i Medi ambient.

La seua finalitat és potenciar la creativitat i motivar als estudiants a desenvolupar solucions creatives per als problemes socials, oferint per a açò espais divulgatius i de formació, dedicats a compartir eines pràctiques i efectives per a facilitar el procés creatiu de generació d'idees, amb una perspectiva social.

Tota la informació sobre la jornada es pot consultar en aquest enllaç.

Facultat de Geografia i Història
20 d'octubre de 2017 de 9 a 13 hores