
Esta empresa valenciana s'ha convertit en un model d'emprenedoria d'èxit, des dels seus modestos inicis al seu actual abast internacional.
El passat dia 18 de desembre de 2023, vam tindre la visita de dos directius del Grup ALE-HOP, el primer és un dels fills del fundador de l'empresa, Raúl Grimalt. També comptarem amb la visita d'Irene Castillo que és la responsable de Comunicació del Grup ALE-HOP.
En la xarrada, tant Irene com Raúl, ens van contar com el caràcter emprenedor de la família Grimalt, ha fet possible que l'empresa haja arribat tan lluny en un mercat molt competitiu.
Des de la Càtedra, volíem agrair tant a Raúl i a Irene, com a tot el Grup ALE-HOP, per trobar un buit de la seua agenda per a poder donar esta xarrada a l'estudiantat.