
La tesi, que porta per títol «Formulació i implementació de les comissions de la veritat a Amèrica Llatina», va obtindre la qualificació d'excel·lent.
Dilluns passat 28 de juny de 2021 Héctor Centeno, tècnic d'investigació de DIGIPOL, va defensar la tesi que porta per títol «Formulació i implementació de les comissions de la veritat a Amèrica Llatina». La tesi va obtindre la qualificació d'excel·lent.
El tribunal va estar presidit per María de la Mar Martínez Rosón, professora de la Universitat de Salamanca. A més, ho van integrar Elin Skaar (Universitat de Bergen, Noruega) i Martha Liliana Gutiérrez Salazar, de la Universitat Jorge Tadeo Lozano de Colòmbia. La tesi es va realitzar en format híbrid i el resultat va ser molt satisfactori tant per al tribunal com per al ja doctor.