
Treballarà en diverses propostes de finançament i publicacions en curs.
El professor Ben O’Loughlin inicia aquesta setmana un estada al grup DIGIPOL i a l’Àrea de Ciència Política i de l’Administració Pública de la Universitat de València finançada gràcies a una ajuda “Atracció de Talent”.
Ben O’Loughlin és catedràtic de Relacions Internacionals i director de la Unitat de Comunicació Política a Royal Holloway, Universitat de Londres. És coeditor de la nova sèrie de llibres AI Politics , publicada per Intellect Books/University of Chicago Press, i de la revista Media, War & Conflict. Va ser assessor especial del UK Parliament’s Soft Power Select Committee, i investigador resident a la Reial Acadèmia, a Brussel·les, on va treballar en temes de desinformació i democràcia.
Durant la seva estada a la Universitat de València, que durarà tot el mes de juny de 2026, el professor O’Loughlin col·laborarà en un projecte de llibre amb Marco Guglielmo i Andreu Teruel. També desenvoluparà una proposta de finançament en col·laboració amb Oscar Barberà i el grup de recerca DIGIPOL i presentarà una ponència sobre com els actors utilitzen les expectatives temporals per influir en el rumb de la política mundial. Així mateix, explorarà la fenomenologia de la tensió a les societats autoritàries mitjançant l'anàlisi de la sèrie de televisió Star City.





