Logo de la Universitat de València Logo Digitalització i Política (DIGIPOL) Logo del portal

Workshop “Party Digital Innovations in Europe”

  • 16 de desembre de 2022
Logo de la GVA

L'esdeveniment, finançat per la Generalitat Valenciana (AORG/2021/70), s'ha celebrat a València el desembre del 2022

El Workshop “Party Digital Innovations: A trade-off between technology and democracy? Lessons learnt and good practices” (AORG/2021/70) va ser un espai de trobada i aprenentatge entre acadèmics i diversos grups d'interès (partits polítics, think tanks, whatchdogs).

Entre les diverses parts interessades que van participar a l'esdeveniment destaquen:

International IDEA

Ciencia en el Parlamento

Live with artificials/Synthetic Party

Fondazione Feeltrinelli

Alliance4Europe

Somos-digital.org/Fundació Esplai

Wetechcare

També es va celebrar una taula rodona dirigida per Patricia Correa on van intervenir representants de les diverses organitzacions juvenils dels partits polítics valencians

A les seves sessions acadèmiques el Workshop va comptar amb la participació de diversos ponents de diverses universitats europees (vegeu el programa)

Imatges: