Ramos Santana, G. i Pérez, Carbonell, A. (2010). Conéixer el clima social aula suposa el principi del treball en competències emocionals. Aula d'Innovació Educativa, 17(188), 47-51.
Moral Mora, A.Mª.; Pérez Carbonell, A. (2010). L'Avaluació del ‘programa de prevenció de la violència estructural en la família i en els centres escolars’. Revista Espanyola d'Orientació i Psicopedagogia, 21(1), 25-36. https://doi.org/10.5944/reop.vol.21.num.1.2010.11496
Pérez Carbonell, A.; Ramos Santana, G. i López González, E. (2010). Clima social aula: percepció diferenciada dels alumnes d'educació secundària obligatòria. Cultura i Educació,22 (3), 259-281.
López González, E.; Pérez Carbonell, A. i Ramos Santana, G. (2011). Models complementaris a l'Anàlisi Factorial en la construcció d'escales ordinals: un exemple aplicat a la mesura del Clima Social Aula. Revista d'Educació,354, 369-397. http://www.revistaeducacion.educacion.es/re354_15.html
Serrà Nebot, M. i Pérez Carbonell, Mª D. (2011). Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria sobre el bullying / Theachers training about bullying at Secondary Education. Revista Espanyola d'Orientació i Psicopedagogia, 22 (1), 58-68.
Pérez-Carbonell, A. i Ramos Santana, G. (2015). Preferències dels i les estudiants universitàries sobre l'ocupació des d'una perspectiva de gènere. Revista Complutense d'Educació, 26 (3), 721-739.Doi: https://doi.org/10.5209/rev_rced.2015.v26.n3.44804
Pérez Carbonell, A. Ramos-Santana, G. i Serrà Nebot, M. (2015). Formació del professorat d'educació secundària obligatòria per a la prevenció i intervenció en assetjament escolar. Alguns indicadors. Educar, Vol. 52 (1), 51-70. http://doi.org/10.5565/rev/educar.716
Lorente Navarro, L.; Ramos Santana, G. i Pérez Carbonell, A. (2016). Les pràctiques docents i el desenvolupament de les competències emocionals en estudiants d'educació primària. Aula de Trobada, 1 (18), 129-154. https://revistaselectronicas.ujaen.es/index.php/ade/article/view/2874
Pérez Carbonell, A.; Ramos Santana, G. i Serrà Nebot, M. (2017). Accions de prevenció en assetjament escolar utilitzades per docents d'Educació Secundària Obligatòria. Contextos Educatius, 2, 163-179. http://doi.org/10.18172/con.2954
Gavarda, S.; Orellana Alonso, N.; Pérez-Carbonell, A. (2017). La comunicació adolescent en el món virtual: una experiència d'investigació educativa. Revista d'Investigació Educativa (RIE), 35, (1), 251-267. http://dx.doi.org/10.6018/rie.35.1.251171
Moral Mora, A. Mª; Pérez Carbonell, A.; Chiva Sanchis, I. i Ramos Santana, G. (2017). L'Avaluació dels plans de convivència per a la reflexió de la pràctica educativa. Innovació Educativa, 27, 33-46. http://dx.doi.org/10.15304/ie.27.4326
Pérez Carbonell, A. i Ramos Santana, G i Alfaro Cánovas, A. Mª (2018). Els estils educatius parentals i les relacions de parella. Educació Social, 68, 125-144.
Martínez-Usarralde, M.J.; López-Martín,R. i Pérez Carbonell, A. (2018). I-innovació en Educació Superior. Claus per a la institucionalització en les universitats. Píxel-Bit. Revista de Mitjans i Educació Sevilla, 52, 183-197. http://dx.doi.org/10.12795/pixelbit.2018.i52.13
Ramos Santana, G. i Pérez Carbonell, A. (2010). La valoració del constructe clima aprenentatge com a recurs d'innovació en la docència universitària. En Pérez Carbonell, A., Ramos Santana, G., Hall, J., Green, J., Gacel-Avila, J., Scherba de Valenzuela, J., Salisbury, M., Hernandez Castañeda, M., Pastor Angulo, M., Pini, M. i Musanti, S. Innovació i internacionalització de l'educació: estudis de cas i propostes (pàg. 95-131). Guadalajara, Mexico: Universitat de Guadalajara
Pérez Carbonell, A.; Ramos Santana, G. i Chiva Sanchis,I. (2010). Una aportació per a la investigació i innovació sobre el clima d'aprenentatge universitari. En Castro, A. i Guillén-Riquelme, A. (Comps). Sobre avaluació de la Qualitat de la Investigació i de l'Educació Superior: Llibre de capítols (pàg. 641-645). Granada: Associació Espanyola de Psicologia Conductual AEPC.
Pérez Carbonell, A.i Ramos Santana, G. (2011). Un estudi de cas: l'avaluació per a la millora d'una institució pública sanitària En Bermúdez Sánchez, Mª. P., VIII Fòrum d'avaluació de la Qualitat de la Investigació i de l'Educació Superior: Llibre de capítols (pàg. 37-41). Granada. Associació Espanyola de Psicologia Conductual AEPC.
Aroca Montolío, C. i Pérez-Carbonell, A. (2014). La dona com a víctima propiciatòria de la violència filial: una revisió bibliogràfica En Cánovas Leonhart, P. i Sahuquillo, P. (Coord.) Famílies i Menors. Reptes i propostes pedagògiques (531-549). València: Editorial Tirant humanitats.
Blasco Calvo, P. i Pérez Carbonell, A. (2018 2ªEd). Atenció a la diversitat en Educació Secundària. En Gargallo López, B. i Aparisi-Romero, J.A. (Coord.) Processos i contextos educatius. Màster en professor/a d'Educació Secundària (pp.315-358). València: Editorial Tirant lo Blanch.
Blasco Calvo, P.; Pérez Carbonell, A.; Márquez Baldó, L. i Moral Mora, A. Mª. (2018). El Diagnòstic i l'informe psicopedagògic de les altes capacitats. En Ramos Santana, G. i Chiva Sanchis, I.(Coord.) Altes capacitats: identificació-detecció, diagnòstic i intervenció (125-150). València: Editorial Brief.
Ramos Santana, G.; Pérez Carbonell, A.; Chiva Sanchis, I. i Moral Mora, A. Mª. (2019). Investigació i Innovació en perspectiva de gènere: una Experiència en Docència Universitària. En Marín Marín, J.A.; Gómez García, G.; Ramos Navaja-Parell, M. i Campos Soto, Mª. N.(Ed) Inclusió, Tecnologia i Societat: investigació i innovació en educació (1314-1327). Madrid: Dykinson, S.L.
Ramos Santana, Genoveva; Moral Moral, Ana Mª.; Chiva Sanchis; Inmaculada; Pérez Carbonell; Amparo 2022. DUA a la Universitat de València: una acció formativa per a docents. Diversitat i inclusió en la universitat. La via de la institucionalització. pàg. 80 - 100. (Espanya): Narcea . ISBN 9788427728943
Genoveva Ramos Santana; Amparo Pérez Carbonell; Inmaculada Chiva Sanchís; Ana Moral Mora (2021).Validation of a Scale of Attention to Diversity for University Teachers. Educacion XX1. 24 - 2, pàg. 121 -142. (Espanya): Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED). Disponible en Internet en: http://revistas.uned.es/index.php/educacionxx1/article/view/28518>. ISSN 1139-613X
DOI: https://doi.org/10.5944/educxx1.28518
Pérez-Carbonell, A.; Ramos-Santana, G.; Martínez- Usarralde, M.J. (2021). Comparative inclusion: What Spanish highereducation teachers assert.Social Inclusion. 9 - 3, pàg. 94 - 105. (Portugal): 2021. Disponible en Internet en: https://www.cogitatiopress.com/socialinclusion/article/view/4030/4030>. ISSN 2183-2803
DOI: https://doi.org/10.17645/si.v9i3.4030
Císcar Cuñat, E.; Martínez Vázquez, C.; Pérez Carbonell, A. (2021). Aproximació a l'estudi de la negligència parental i els seus efectes en la infància i adolescència. Pedagogia Social. 39, pàg. 153 - 166. (Espanya): Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED). Disponible en Internet en: <http://recyt.fecyt.es/index.php/psri/index>.ISSN 1139-1723
DOI: https://doi.org/10.7179/psri_2021.39.10
Inmaculada Chiva Sanchís; Genoveva Ramos Santana; Ana Moral Mora; Amparo Pérez Carbonell (2021). Validació d'una escala reduïda per a valorar competències bàsiques d'aprenentatge de l'alumnat universitari. REDU Revista.19 - 1, pàg. 129 - 145. (Espanya): Editorial Universitat Politècnica de València (UPV), 2021. ISSN 1887-4592
DOI: https://doi.org/10.4995/redu.2021.15125
Gòmez Domínguez, M.T., Ros Ros, C., Moral Mora, A.M., & Gòmez Domínguez, V. (2022). Impacte de Contes Motors en el Desenvolupament de les Habilitats Fonamentals en Nens amb Capacitats Diverses en Educació Infantil. Multidisciplinary Journal of Educational Research, 12(3), 247-274. http://dx.doi.org/10.447/remie.4944
Ramos Santana, Genoveva; Moral Moral, Ana Mª.; Chiva Sanchis; Inmaculada; Pérez Carbonell; Amparo (2022). DUA en la Universitat de València: una acció formativa per a docents. Diversitat i inclusió a la universitat. La via de la institucionalització, 80-100. (Espanya): Narcea. ISBN 9788427728943
Císcar Cuñat, Ester; Martínez Vázquez, Concepció; Pérez Carbonell, Amparo (2021). Aproximació a l'estudi de la negligència parental i els seus efectes en la infància i adolescència. Pedagogia Social, 39, 153-166. (Espanya): Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED). Disponible a Internet en: <http://recyt.fecyt.es/index.php/PSRI/index>.ISSN 1139-1723. https://doi.org/10.7179/PSRI_2021.39.10
Chiva Sanchís, Inmaculada; Ramos Santana, Genoveva; Moral Mora, Ana; Pérez Carbonell, Amparo (2021). Validació d'una escala reduïda per a valorar competències bàsiques d'aprenentatge de l'alumnat universitari. REDU Revista (19)1, 129-145. (Espanya): Editorial Universitat Politècnica de València (UPV), 2021. ISSN 1887-4592. https://doi.org/10.4995/redu.2021.15125
Pérez-Carbonell, A.; Ramos-Santana, G.; Martínez- Usarralde, M.J. (2021). Inclusió comparativa: el que afirmen els professors de l'educació superior espanyola. Social Inclusion, 9 (3), 94-105. (Portugal): 2021. Disponible a Internet en: https://www.cogitatiopress.com/socialinclusion/article/view/4030/4030>. ISSN 2183-2803. https://doi.org/10.17645/si.v9i3.4030
Ramos Santana, Genoveva; Pérez Carbonell, Amparo; Chiva Sanchís, Inmaculada; Moral Mora, Ana (2021). Validació d'una Escala d'Atenció a la Diversitat per a Professors Universitaris. Educació XX1, 24 (2), 121-142. Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED). Disponible a Internet en: http://revistas.uned.es/index.php/educacionXX1/article/view/28518>. ISSN 1139-613X. https://doi.org/10.5944/educxx1.28518
Ramos Santana, G.; Pérez Carbonell, A.; Chiva Sanchis, I. i Moral Mora, A. Mª. (2019). Investigació i Innovació en perspectiva de gènere: una Experiència en Docència Universitària. En Marín Marín, J.A.; Gómez García, G.; Ramos Navaja-Parejo, M. i Campos Soto, Mª. N. (Ed) Inclusió, Tecnologia i Societat: investigació i innovació en educació (1314-1327). Madrid: Dykinson, S.L
Blasco Calvo, P. i Pérez Carbonell, A. (2018 2ªEd). Atenció a la diversitat en Educació Secundària. En Gargallo López, B. i Aparisi-Romero, J.A. (Coord.) Processos i contextos educatius. Màster en professor/a de Educació Secundària (pp.315-358). València: Editorial Tirant Lo Blanch.
Blasco Calvo, P.; Pérez Carbonell, A.; Márquez Baldó, L. i Moral Mora, A. Mª. (2018). El Diagnòstic i el informe psicopedagògic de les altes capacitats. En Ramos Santana, G. i Chiva Sanchis, I.(Coord.) Altes capacitats: identificació-detecció, diagnòstic i intervenció (125-150). València: Editorial Brief.
Martínez-Usarralde, M.J.; López-Martín,R. i Pérez Carbonell, A. (2018). E-innovació en Educació Superior. Claus per a la institucionalització en les universitats. Pixel-Bit. Revista de Mitjans i Educació Sevilla, 52, 183-197. http://dx.doi.org/10.12795/pixelbit.2018.i52.13
Pérez Carbonell, A. i Ramos Santana, G i Alfaro Cánovas, Ana Mª. (2018). Els estils educatius parentals i les relacions de parella. Educació Social, 68, 125-144.
Gabarda, Sara; Orellana Alonso, Nativitat; Pérez-Carbonell, Amparo. (2017). La comunicació adolescent en el món virtual: una experiència d'investigació educativa. Revista de Investigació Educativa (RIE), 35, (1), 251-267. http://dx.doi.org/10.6018/rie.35.1.251171
Moral Mora, A. Mª.; Pérez Carbonell, A.; Chiva Sanchis, I. i Ramos Santana, G. (2017). L'Avaluació dels plans de convivència per a la reflexió de la pràctica educativa. Innovació Educativa, 27, 33-46. http://dx.doi.org/10.15304/ie.27.4326
Pérez Carbonell, Amparo; Ramos Santana, Genoveva i Serrano Sobrino, Macarena (2017). Accions de prevenció en assetjament escolar utilitzades per docents d'Educació Secundària Obligatòria. Contextos Educatius, 2, 163-179. http://doi.org/10.18172/con.2954
Lorente Navarro, Lucía; Ramos Santana, Genoveva i Pérez Carbonell, Amparo (2016). Les pràctiques docents i el desenvolupament de les competències emocionals en estudiants d'educació primària. Aula de Trobada, 1 (18), 129-154.https://revistaselectronicas.ujaen.es/index.php/ADE/article/view/2874
Pérez-Carbonell, Amparo i Ramos Santana, Genoveva (2015). Preferències dels i les estudiants universitàries sobre l'ocupació des d'una perspectiva de gènere. Revista Complutense d'Educació, 26 (3), 721-739. https://doi.org/10.5209/rev_RCED.2015.v26.n3.44804
Pérez Carbonell, Amparo; Ramos Santana, Genoveva i Serrano Sobrino, Macarena (2015). Formació del professorat d'educació secundària obligatòria per a la prevenció i intervenció en assetjament escolar. Alguns indicadors. Educar, Vol. 52 (1), 51-70. http://doi.org/10.5565/rev/educar.716
Aroca Montolío, Concepció i Pérez-Carbonell, Amparo (2014). La dona com a víctima propiciatòria de la violència filial: una revisió bibliogràfica En Cánovas Leonhart, P. i Sahuquillo, P. (Coord.) Famílies i Menors. Reptes i propostes pedagògiques (531-549). València: Editorial Tirant humanidades.
López González, Emelina; Pérez Carbonell, Amparo i Ramos Santana, Genoveva (2011). Models complementaris a l'Anàlisi Factorial en la construcció d'escalat ordinals: un exemple aplicat a la mesura del Clima Social Aula. Revista d'Educació, 354, 369-397. http://www.revistaeducacion.educacion.es/re354_15.html
Pérez Carbonell, Amparo i Ramos Santana, Genoveva (2011). Un estudi de cas: l'avaluació per a la millora d'una institució pública sanitària en Bermúdez Sánchez, Mª. P., VIII Fòrum d'avaluació de la Qualitat de la Investigació i de l'Educació Superior: Llibre de capítols (pp. 37-41). Granada. Associació Espanyola de Psicologia Conductual AEPC.
Serrano Sobrino, Macarena i Pérez Carbonell, Mª Desamparados (2011). Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria sobre el bullying / Teachers training about bullying at Secondary Education. Revista Espanyola d'Orientació i Psicopedagogia, 22 (1), 58-68.
Moral Mora, Ana Mª.; Pérez Carbonell, Amparo (2010). L'Avaluació del ‘programa de prevenció de la violència estructural en la família i en els centres escolars’. Revista Espanyola d'Orientació i Psicopedagogia, 21(1), 25-36. https://doi.org/10.5944/reop.vol.21.num.1.2010.11496
Pérez Carbonell, Amparo; Ramos Santana, Genoveva i López González, Emelina (2010). Clima social aula: percepció diferenciada dels alumnes d'educació secundària obligatòria. Cultura i Educació,22 (3), 259-281.
Pérez Carbonell, Amparo; Ramos Santana, Genoveva i Chiva Sanchis, Inmaculada (2010). Una aportació per a la investigació i innovació sobre el clima d'aprenentatge universitari. En Castro, A. i Guillén-Riquelme, A. (Comps). Sobre avaluació de la Qualitat de la Investigació i de l'Educació Superior: Llibre de capítols (pp. 641-645). Granada: Associació Espanyola de Psicologia Conductual AEPC.
Ramos Santana, Genoveva i Pérez, Carbonell, Amparo (2010). Coneixer el clima social aula suposa el principi del treball en competències emocionals. Aula d'Innovació Educativa, 17(188), 47-51.
Ramos Santana, Genoveva i Pérez Carbonell, Amparo (2010). La valoració del constructe clima aprenentatge com a recurs d'innovació en la docència universitària. En Pérez Carbonell, A., Ramos Santana, G., Hall, J., Green, J., Gacel-Avila, J., Scherba de Valenzuela, J., Salisbury, M., Hernandez Castañeda, M., Pastor Angulo, M., Pini, M. i Musanti, S. Innovació i internacionalització de l'educació: estudis de cas i propostes (pp. 95-131). Guadalajara, Mèxic: Universitat de Guadalajara.
© DIVFOREV