Logo de la Universitat de València Logo El Dret de la Regulació Econòmica (REGULATION) Logo del portal

Legal Lunch aborda la retòrica de la llibertat en l’entorn digital i la resposta reguladora brasilera

  • 25 de juny de 2026

La Facultat de Dret acollirà el pròxim 26 de juny de 2026 una nova sessió dels Legal Lunch, dedicada a l’anàlisi de la retòrica de la llibertat en l’entorn digital, el llibertarisme i les estratègies de lobby antiregulació, així com la resposta de l’Autoritat Nacional de Protecció de Dades (ANPD) del Brasil.

L’activitat comptarà amb les intervencions de Felipe Fróes Couto, de la Universitat Estatal de Montes Claros, i Eduarda Rodrigues de Almeida Porcino, de la Universitat de Brasília.

La sessió tindrà lloc a les 13.00 hores a l’Aula 3P10 de la Facultat de Dret. També es podrà seguir en línia a través de Zoom.

Cartell (pdf)