Logo de la Universitat de València Logo Grup d'Investigació en Drets Humans i Globalització (DERGLO) Logo del portal

Seminari Contracorrent. La contribució femenina en la Filosofia i el Dret.

  • 15 d’abril de 2026
Image de la noticia

Els dies 15 i 16 d'abril de 2026 va tenir lloc a la Universitat de València el seminari titulat "Contracorrent. La contribució femenina en la Filosofia i el Dret".

Els dies 15 i 16 d'abril de 2026 va tindre lloc a la Universitat de València el seminari titulat " Contracorriente.la contribució femenina en la Filosofia i el Dret", la fi del qual era el de revaloritzar el pensament i l'aportació de diverses dones en l'àmbit de la filosofia i el dret.

Un espai obert a estudiants de grau, màster i doctorat, així com a tota la comunitat universitària, per a repensar la història del pensament des d'una perspectiva més inclusiva. Va ser una oportunitat excel·lent per a escoltar veus històricament silenciades i situar-les en el centre del debat acadèmic.