Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

UVocupació llança una oferta formativa de 22 cursos amb crèdits per a 2019-2020

Estudiantat d'Audiovisuals a la Universitat de València.

UVocupació, el servei d’ocupació de la Universitat de València, ha llançat una oferta formativa de 22 cursos per a l’any acadèmic 2019-2020. Tant l’estudiantat com el públic en general podran completar la seua formació adquirint habilitats amb l’objectiu d’agilitzar la seua inserció laboral. El servei proposa per a enguany dues novetats: un curs sobre empresa familiar (novembre 2019) i un altre d’educació financera per a l’ocupació i l’emprenedoria (online-octubre i novembre 2019).

Per la seua banda, altres cursos es consoliden, com és el cas d’‘Eines per a la cerca d’ocupació’ -de formació en línia- que arriba a la seua 27a edició. Com aquest, el públic interessat podrà triar entre set cursos ‘online’ relacionats amb matèries com ara l’emprenedoria i la cerca d’ocupació.

Altres propostes passen per la formació en processos de selecció, el desenvolupament de plans d’empresa, marca personal o competències per a complir eficaçment en el lloc de treball.

Tots els cursos estan reconeguts amb crèdits de participació universitària en els graus. Aquest certificat es podrà obtindre a partir d’una assistència mínima del 80%. El període de matrícula ja s’ha iniciat i romandrà obert fins al dia anterior al començament de cada curs.

Llista d'enllaços: