Fundació GeneralUniversitat de ValènciaCentre Universitari de Diagnòstic i Atenció Primerenca (CUDAP) Logo del portal

Informació COVID-19

Davant l'actual situació extraordinària causada per la pandèmia del COVID-19, i en aplicació de les mesures establides pel govern d'Espanya, la Generalitat Valenciana i la Universitat de València, us comuniquem que el CUDAP continuarà atenent per diferents mitjans.

Des del CUDAP volem informar-vos que s'han habilitat diverses vies de comunicació per a que pugueu estar en contacte directe amb el Centre i les persones encarregades del tractament del vostre/a fill/a.

S'ha activat el desviament de trucades telefòniques del número general del centre al telèfon mòbil que atendrà Susana (administrativa). Marcant el número 963937999 us atendrà personalment i derivarà la vostra consulta a la persona indicada, que es posarà en contacte amb vosaltres/as, preferentment, pel mitjà de comunicació que indiqueu.

A més, com ja sabeu, també disposem del servei corporatiu de l'aplicació Whatsapp en el podeu donar-vos d'alta simplement afegint com a contacte el número del centre 963937999 i enviant un WhatsApp amb el text: ALTA + NOM COGNOM de pare/mare/tutor/a + CUDAP.

Seguim amb l'enviament de correus electrònics bidireccionals i també existeix la possibilitat de realitzar videotrucada que es consensuaran en dia i hora prèviament.

A partir del 3 de Juny començarem algunes sessions presencials guardant totes les mesures de seguretat.

Hem actualitzat la política de privacitat de CUDAP que estem obligats a informar els usuaris/as.Doneu-li una ullada en aquest enllaç:

Sobre nosaltres

L'objectiu del nostre centre és donar resposta a les necessitats d'aquelles famílies amb fills/es que presenten algun trastorn del neurodesenvolupament o risc de patir-lo.

Per tal d'optimitzar el desenvolupament evolutiu del xiquet/a, des del CUDAP considerem que el model d´actuació més adequat i eficaç és el que es desenvolupa des de l´estreta col·laboració entre els professionals del centre i la família, promovent així, conductes d´autodeterminació i la inclusió en una societat més justa.

Segueix-nos

Galeries d'imatges

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre et desplaces per apropar o allunyar el mapa