Fundació GeneralUniversitat de ValènciaCentre Universitari de Diagnòstic i Atenció Primerenca (CUDAP) Logo del portal

Informació COVID-19

Davant l'actual situació extraordinària causada per la pandèmia del COVID-19, i en aplicació de les mesures establides pel govern d'Espanya, la Generalitat Valenciana i la Universitat de València, us comuniquem que el CUDAP continuarà atenent els seus usuaris.

S'ha establit un pla de contingència que anirà canviant *segun l'evolució de la pandèmia.

Sobre nosaltres

L'objectiu del nostre centre és donar resposta a les necessitats d'aquelles famílies amb fills/es que presenten algun trastorn del neurodesenvolupament o risc de patir-lo.

Per tal d'optimitzar el desenvolupament evolutiu del xiquet/a, des del CUDAP considerem que el model d´actuació més adequat i eficaç és el que es desenvolupa des de l´estreta col·laboració entre els professionals del centre i la família, promovent així, conductes d´autodeterminació i la inclusió en una societat més justa.

Segueix-nos

Manteniu premuda la tecla Ctrl mentre et desplaces per apropar o allunyar el mapa