Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

Oberta la inscripció de la jornada sobre la feminització de les cures

• UVGandia
  • 22 de febrer de 2021
Feminització de les cures

El proper 10 de març, i en el marc de la Universitat d'Hivern celebrada a Gandia, tindrà lloc aquesta jornada que exposa el silenciament i la feminització de les cures. La jornada, que es podrà seguir de forma presencial o en línia, és d'inscripció gratuiïta.

El proper dimecres 10 de març està prevista la celebració de la jornada "La feminització de les cures" coordinada pel catedràtic d'ètica cívica, Agustín Domingo, i emmarcada dintre de la programació de la Universitat d'hivern organitzada pel Centre Internacional de Gandia de la UV amb el suport de l'àrea d'igualtat, diversitat i polítiques inclusives de l'Ajuntament de Gandia.

La jornada comptarà amb dues parts. La primera d'elles inclourà una primera intervenció a càrrec d'Elena Cantarino, Vicedegana de Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació. UV qui parlarà sobre "Ètica i Feminisme. El rostre femení de la justícia. Passat, present i futur del moviment feminista" i una segona xarrada per part de Yolanda Ruíz, Directora Càtedra Scholas Occurrentes UC, qui tractarà sobre "La riquesa invisible de la cura. De la invisibilitat privada a la visibilització pública. De la cura instrumental i tècnica a la cura generativa".

Mentre, la segona part estarà a càrrec del catedràtic de filosofia moral, Agustín Domingo, qui tractarà sobre "La riquesa invisible de la cura. De la invisibilitat privada a la visibilització pública. De la cura instrumental i tècnic a la cura generativa".

L'assistència a aquesta jornada podrà ser presencial o en línia. La inscripció  és gratuïta i ha de formalitzar-se a través del següent enllaç

CONSULTA EL PROGRAMA DE LA JORNADA

Llista d'enllaços: