Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

Estudiants de la UV organitzen la 1ª edició de TEDxUValència

Estudiants de tots els centres de la Universitat de València organitzen la primera edició de TEDxUValència, secundats pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius a través de la Unitat d'Emprenedoria de la Universitat de València (UVemprén), i per la Delegació d'Estudiants.

La jornada reunirà ponents amb esperit emprenedor de totes les disciplines que, sota el títol «CRISI: és moment de créixer», abordaran com adoptar una actitud resilient i trobar solucions innovadores en l'actual situació de crisi global.

Les pròpies organitzadores i organitzadors conviden a tot l'estudiantat de la Universitat de València a assistir a TEDxUValència: «Aquest és un esdeveniment creat per i per a estudiants universitaris. ¡Ja sigues estudiant de Periodisme, Dret, Bioquímica o Medicina… Aquest és el teu esdeveniment! Volem crear una conversa global en la nostra universitat però, sobretot, volem que tu formes part d'ella!».

Tota la informació en el següent enllaç.

Data 15 d’octubre de 2021 de 10:00 a 19:30. Divendres.

Lloc Sala Darwin. Burjassot

Organitza